Gå til innhold

Når kommer morsmelka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier i uke 37 andre i uke 18. Vet noen sånn ca når morsmelka begynner å renne? Greit å være litt forberedt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt at den skal komme noen spesiell uke. Med førstemann begynte jeg å lekke om nettene rundt 5 mnd ut i svangerskapet. Med nr to var det ingen antydning før 1 døgn etter fødselen.

Tror det er veldig individuelt :)

Skrevet

Med forrige kom melka etter fødselen.

Skrevet

Da jeg gikk gravid sist, kom melka i uke 16. Det var jeg ikke forberedt på, så jeg lurte på hvilke flekker som plutselig var på lakenet mitt, hehe:) Skjønte fort det var melk når det etterhvert kom litt i bh'en også. Det var ikke sånn at det rant ustoppelig, men det kom endel klissete væske når brystene kom "i klem", da særlig om natten når jeg låg på siden:)

Nå er jeg i uke 15, og det er enda ikke antydning til noe melk, så det er veldig individuelt:)

Skrevet

første gang kom det ingenting før etter fødselen, denne gangen kom det råmelk allerede i uke 13. Tenkte det hadde noe med at det ikke var så lenge siden jeg ammet småen, men hvem vet?

Skrevet

Jeg fikk ikke melk før etter fødselen med min første. Ikke så mye som en bitteliten dråpe. Så der er nok forskjellene store :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...