Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Er det realistisk at dette kan fungere ? Har klart å falle for en mann som er 45, jeg er selv 26. Han er veldig åpen om hva han føler for meg, hva han tenker om meg og jeg vi er veldig på "nivå". Samtidig føler jeg at dette er feil. Kanskje ikke nå som forelskelsen er tilstede, men hva når den stormende forelskelsen legger seg og hverdangen innhentere en ?? Hva når han er 80 og jeg er 60?? Noen som har erfaring og gode råd ??
shari_z Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har ingen erfaring selv, eller min mann er 7,5 år eldre enn meg, men det er langt i fra 19 år. Men kan fortelle at min farfar var 25 år eldre enn min morfar. Morfar var 23 eller 24 da de giftet seg, 25 da hun fikk min far og tvillingen broren hans, 26 da hun fikk min tante, og 61 da farfar døde plutselig og uventet. De hadde et langt og godt liv sammen. Det kan gå an. :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Når det er så stor aldersforskjell merkes det godt ,ikke nødvendigvis med en gang ,men etter en stund kan det merkers veldig godt . Man er på forskjellige stadier i livet og det må begge akseptere om det skal gå .Man må være flink til å inngå kompomiss . Man må også være klar over at mange kommer til å reagerer på forholdet . Det er tøffere å være i ett forhold hvor aldersforskjellen er stor og det kreves mye jobb for å få ett bra forhold .. Det er selv 14 år mellom meg og mannen .
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Håper virkelig ikke din farfar giftet seg med din morfar;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Se på Fabian Stang.....alt går hvis det er ekte love!
shari_z Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Litt flaut. Nei, det var ikke det. Det viser mine dårlige norske ferdigheter. Det var farfar og farmor.
shari_z Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Litt flaut. Nei, det var ikke det. Det viser mine dårlige norske ferdigheter. Det var farfar og farmor.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 25 år, fungerer meget bra, 2 barn. Man må selvfølgelig jobber med forholdet som med alle forhold
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Hm... For å si det mildt... Det vil bli et sirkus uten like om vi velger å satse på dette. Min familie er særdeles konservativ og kommer til å "gå i baken" om dette kommer ut - samtidig vil jeg ikke at min lykke skal stå på spill for å tilfredsstille familen... Når jeg er med han føler jeg en utrolig trygghet og varmhet, samtidig som han har 100% respekt for meg og mine avgjørelser. Er bare redd for at jeg skal angre om noen år om jeg velger å satse på dette.. Vi bor i to forskjellige byer, han driver et eget firma i min hjemmby så blir jeg som må flytte på meg.. Han har to barn, et på 14 og et på 2...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Den store utfordringen her er ikke aldersforskjellen, men det at han har barn. Jeg bestemte meg for å gå i fra min 16 år eldre samboer, faren til min barn, ikke fordi han var gammel, men fordi han hadde unger fra før. Tenåringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå