mov:) Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Lurer egentlig på noe siden vi prøver å bli gravid for 1.gang. Begynte å prøve for 1.gang nå i januar uten resultat, også prøvde vi igjen nå i februar (og nå går jeg å venter i spenning om mensen kommer eller ikke). Men d jeg skulle fram til er at etter vi har prøvd bruker jeg å ligge med bena opp mot veggen ca. 2o min, men mens jeg ligger der føler jeg at mye renner ut av meg, så jeg har begynt me å holde en handuk framfor mens jeg ligger opp med bena, men da jeg har gått på do rett etter så føler jeg at mye har rent ut av meg da. Er d flere som opplever dette? Har ikke d som skal inn i meg allerede gått inn i meg mens jeg ligger der eller? Litt personlig spørsmål,men jeg håper d går bra for dere, og at d er noen som kan svare meg:) Er bare litt usikker..
☆☆☆ Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Om jeg så ligger til morgenen etter, renner likevel mye slim ut, tror ikke det betyr noe..
Lille diamant Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Jo det skal vel egentlig holde at du blir liggende i 10-15 min i sengen vil jeg tro. Restene vil uansett alltid komme ut igjen, men svømmerene til mannen er da på full fart oppover og det har derfor ingenting å si at det kommer mye ut etter kort tid. Men skader ikke å hjelpe litt til nei
*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Hei.. Ligger å med bena oppover i et kvarters tid.. men det renner fortsatt litt ut når jeg da reiser meg opp igjen. har håndkle som jeg holder for.. hehe håper svømmera svømmer for livet og finner veien! har hørt det er lettere for de å finne frem hvis det går for hverandre likt. er dette noe som stemmer??
mov:) Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2010 takk for hjelpen:) var d jeg trodde at d hadde ikke noe å si, men måtte spørre for d:)
mov:) Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2010 jeg ligger som oftest ikke lenger enn 20 min, holder d:) takk for svaret:)
mov:) Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2010 ruker hånkle jeg også ja:) har også hørt at hvis d går for kvinnen først deretter motparten,så skjer d fortere..men vanskelig å vite syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå