Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Uff, det er så flaut.. Har ekstrem hårvekst nedentil, går langt utfor bikinilinja liksom, bader alltid med shorts, kan ikke bade med hipsters engang for hårene kommer utfor kanten da også.. Har aldri vist meg naken for mannen min og har kun sex når lyset er av, får heller aldri lov å røre meg nedentil. Har vært mye deprimert pga dette og dårlig selvtillit. Noen som har råd til meg? Har prøvd høvel, men da blir jeg så utrolig sår og nuppete etterpå, får mange kviseligninde sår av det. Har også prøvd voks, men samme problemet der. Tror jeg har veldig sensitiv hud. Har prøvd å nappet med pinsett også, da var det faktisk bra helt til hårene begynte å vokse ut igjen etter en uke, da fikk jeg kviselignende sår igjen som varte i over en uke, så måtte da vente to uker fra hårene begynte å komme ut til jeg kunne nappe igjen. Har alltid smurt meg med en god fet vitaminrik og parfymefri krem etter både barbering, napping og voksing uten effekt. Er så fortvilet, er det noen som har gode råd til et hårete monster?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har masse hårvekst og har også prøvd de samme tingene som deg. Men jeg har bare et godt råd og det er å leve med det. Mannen min bryr seg ikke og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke bryr meg heller. Bare la mannen din se deg i fullt dagslys så er det ikke mer å skamme seg over. Hvem har sagt at det er stygt? Det er naturlig og heldigvis har jeg funnet en mann som synes jeg er vakker selv om jeg er hårete. Jeg har også kraftig hårvekst under armene og jeg driter i det. Så hvis du ikke kan ta det bort er det jo bare en løsning; lev med det og tenk på andre ting. Det er utrolig mange flere enn du aner som har samme problemet. Jeg har alltid vært hårete og hvis jeg vil at det skal være et problem så kan jeg laget det til et kjempeproblem... Men hvis jeg ønsker å leve et godt og fritt liv så driter du i det. Tror du ikke mannen din allerede vet at du har hårvekst? Nei, slapp av og kos deg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Prøv en desinfiserende krem etter barbering, så får du ikke betennelser.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 tull og tøys! Må ikke fortelle meg at mannen din liker skogen din der nede!! Hadde han fått muligheten til å ta ei barbert så hadde han gjort det uten å tenke seg om skal jeg si deg. Så enten så lyver han til deg eller så trøster du deg selv med å tro mannen din syns det er ok.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 jeg sleit også med de betennelsene du snakker om, helt til jeg fant på å bruke rensegele istedenfor barberskum. Barber deg i dusjen og kjøp en god rensegel beregnet på fet og uren hud,fx bodyshop sin aqua serie. Har ikke hatt antydning til nupper og betennelser etter jeg begynnte med det. Problemet kommer fort tilbake om jeg bruker barberskum noen ganger
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Hårbalsam skal visstnok være fantastisk som alternativ til barberskum når man barberer seg. Selv bruker jeg vanlig dusjsåpe og får heller ikke nupper eller betennelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå