Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Til nød pilates eller styrke som ikke krever at du rører på deg, men ellers så er jo college-klær ekstremt uegnet til trening. Det er tung tett bomull som suger fuktighet og gir lite bevegelighet. Hemmende pga sin omfangsrikhet også. Kan bruke gensere til oppvarming til nød. Trening utføres i teknisk tøy, som er beregnet på bevegelse og fukt-transport. Ull kan også brukes, College-klær er daffe-hjemme-i-sofaen-klær.
prekæs Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kan godt løpe i joggebukser, men tipper teknisk fungerer best. Ull fungerer ikke her, i hvertfall ikke rundt null. Jeg blir altfor varm og svett, men det ble som å banne i kjerka da jeg hevdet det. Var en sportsbutikk som sa teknisk er best til mitt bruk. Ull fungerer best ved turer i gåtempo. Ull gjorde slik at svetten rant nedover ryggen på meg og var dyvåt da jeg var ferdig med økten.
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg bruker bare treningstight på samtlige timer. Så enig med deg. Kan ha joggebukse til nød på Krønsj, AfroMoves o.l.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg bruker ull når jeg går på ski og sykler, jeg er også veldig varm av meg så jeg har trøyer av ulike tykkelser og størrelser, alt fra singlet til tykk med høy hals. Jeg er også glad i vindstopp og bruker det ute. Inne bruker jeg ikke ull annet enn i oppvarming, kun teknisk. Det verste jeg vet er bomull. Orker ikke trene i noe som blir så vått og klistrer seg til meg.
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 College-klær er ikke-bli-sett-i-klær. Til å trene i er det max dårlig, til å dasse hjemme i ser det sjuskete ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå