Gå til innhold

MAM flaske og alder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke MAM flaske som det står 1m+ på til min 3uker gamle baby?

Jeg har lett over alt og alle butikkene har bare fra 3mnd + ..

Fant endelig en butikk som hadde fra 1mnd + , men ingen har fra nyfødt =S

Finnes det i det hele tatt fra nyfødt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket tall står det på smokken? På de minste skal det stå 1. Sønnen min er 3 måneder, og bruker fortsatt smokk en de gangene han bruker de flaskene. Da han var så liten, rant de altfor fort for han. Noe kom ut igjen, og han fikk i seg melken altfor fort og da gulpet han det opp igjen. Jeg fant de smokkene det står 1 på hos apoteket.

Skrevet

Vi gikk heller over til avent, mindre hull. Men da måtte vi også på apoteket for å kjøpe de smokkene.

Lykke til:-)

Skrevet

Det står 2 på smokken.. Da er den for stor for han da?

Lette etter mindre smokker og på butikken, men det var ikke å finne.. =S

Har gitt han to ganger fra flaska og han får i seg alt og gulper ikke opp igjen.. Men han får det kansje i seg for fort hvis hullet er for stort?

Har prøvd Avent flaskene og de er noe dritt mildt sagt =S Dyre og ubrukelige =/

Skrevet

Hvis han ikke søler når han drikker, går det nok fint. Jeg merket på sønnen min at han ble mer fornøyd(mettere) når han bruker god tid på måltidet. Jeg er så fornøyd med avent. Hvorfor liker ikke du dem? De koster bare 20 kr mer enn MAM flaskene.

Skrevet

Smokkene går i stykker hele tiden på Avent flaskene.. Elendig kvalitet synes jeg =/

Jeg betalte 40kr for en MAM flaske og 179kr for en tilsvarende Avent flaske.. Så ganske mye prisforskjell på de to her jeg bor hvertfall =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...