Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg skal på date til uken og tar meg selv i å tenke at jeg har sinnsykt lyst på sex. Og at jeg godt kunne tenke meg å ha sex på første date. Hva har dere andre gjort?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Nei,da er det ikke en date, men en ONS! Personlig venter jeg alltid fem-ti dater...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Du risikerer å bli tatt for å være et enkelt ligg. Personlig synes jeg han er like mye løs i trusestrikken som deg hvis dere har sex på første date. Hvis du liker ham veldig godt så vent. Hvis du vet at det ikke er mannen i ditt liv, kjør på!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Er du ute etter et seriøst forhold - så ikke spre beina allerede på første date! Det er faktisk "billig"...Men er du også bare ute etter sexen, så ja, hvorfor ikke? Han sier nok ikke nei takk uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Hadde sex på første date, har vært sammen i 6 år og er snart gift og har to barn sammen... Vi møttes to dager før daten.. Så det er ikke alltid feil, men man må nok se litt an på situasjonen.. Ille at det er bare jenta som er billig om de har sex på første date.. Gutten er da like mye med på det han.. Men sånn fungerer det altså idag.. Gutter kan være så tøsete de vil, men vi skal helst være jomfruer hele gjengen..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Nei, ikke gjør det. Vent heller til dere har blitt bedre kjent, hvis du vil at det skal utvikle seg videre mellom dere....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Har du lyst har du lov tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Takk for svar alle sammen. Jeg tenker det at jeg har lyst på sex og kommer til å ha det. (Jeg vet han vil) Så får jeg bare ta det derifra etterpå. Om han vil ha meg så tror jeg ikke han dumper meg for at jeg ligger med han første kvelden. Og gjør han det har jeg iallefal fått meg noe :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Høres ut som et av unntakene i deres situasjon da. Helt sant det du sier, en gutt blir ikke sett på som billig, kun jenta...tåpelig men sant.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Noen ganger er det riktig, andre ganger er det feil. Jeg har gjort begge deler. Når jeg traff mannen min gjorde jeg/vi alt "feil" og da mener jeg ALT! Er det kjærlighet, så er det kjærlighet, da spiller det ingen rolle :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Vi hadde også sex på første date, nå har vi vært sammen i snart fem år, er forlovet og venter barn til høsten:o) Så gjør det du har lyst til, og føler for der og da! Dumper han deg fordi du har sex med han på første date, er han en dust og ingenting å samle på!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Alle mine seriøse forhold har startet som en ons;-) Også nåværende, gift og vært sammen i 6 år, to barn.. vi havnet i senga 4 timer etter vi møtte hverandre..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Hehe.. jeg hadde pratet masse med en fyr på nettet over en lang periode.. hadde lyst til å møtes og fant ut at vi skulle ta noen øl på byen. Endte med at han da måtte overnatte, siden han bodde ett stykke unna og da ikke kunne kjøre hjem etterpå såklart. Ene førte til det andre og vi hadde sex.. Nå har vi kjent hverandre i snart 2 år, er gift og har fått en unge ) og neida, jeg har ikke for vane å møte folk på den måten, heller ikke sex første møte Men jeg synes man må gjøre som man føler for.. Dessuten, om han bare er ute etter en ting, så har jo hvertfall du fått blitt kvitt behovene dine for sex.. Men er dere "ment to be", så blir det mer
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Har det utviklet seg til forhold, har det vel ikke vært one night stands?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 Nå nei:) Men det VAR ons, helt til vi gjennopptok kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå