to til tre Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hei! Nå har vi bestemt oss for å prøve fra mai (hjelpesmeg!) og da kunne jeg tenkt meg noen tips fra dere om hva som er lurt å gjøre! Det står mye her inne om hva man skal gjøre etter at frøet er sådd, men nå vil jeg høre litt om hva som er lurt før! Må jo lage best mulig forutsetninger for frøet:) Har sett litt om GraVitamin, er det noe som anbefales? Hvor kjøpes det evt?Og når bør man begynne på det? Hva med trening? Er det noe spesielt man bør vektlegge? Takker for gode råd!
snartklar:) Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har startet med folat, kjøpt et lite glass på apoteket. Ellers er det vel bare og spise sundt og trene som man bør gjøre ellers også hehe,,,
to til tre Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2010 sant:) fant litt forskjellige artikler her inne etter at jeg la ut innlegget:) tar du den GraVitamin du også? Ser det er reklame her på siden for Lifeline Gravid.. vet ikke om det er noe særlig til forskjell på sånt? Er dere i full gang med prøvingen, eller er du i planleggingsfasen enda?
Vår-tur-snart? Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Vi har ganske akkurat bestemt oss for at nå er vi klare. Akkurat sluttet på pillen. Holder igjen en måned eller to til fordi jeg vil forberede kroppen litt med det som trengs av trening, vitamintilskudd osv. Var hos legen i dag og spurte da samtidig om jeg burde ta noen spesielle vitaminer utenom folat. Hun sa folat var det viktigste, men at jeg gjerne kunne ta multivitamintilskudd også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå