Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Min er midt på treet. Har både positive og mindre positive sider. Er tross alt fornøyd da forrige sjef var steinufordragelig.
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Er ledig nå, men min forrige sjef var et mareritt. Hun baksnakket andre sjefer og ansatte ovenfor oss hun hadde under seg. blandet seg veldig mye inn i privatlivet (spurte og grov om sexliv, religion osv), fortalte meg om den og den sjefen som hadde ønsket å sparke meg (noe som viste seg å bare være påfunn) og passet generelt veldig dårlig inn i normalt arbeidsliv. De andre ansatte, som hadde vært der lenger enn meg, kunne fortelle at hvordan medarbeidersamtalene gikk anhang av hennes humør den aktuelle dagen. Det var vanlig å kjøpe smågaver å legge på plassen hennes uten å si hvem det var, eller finne på noe saftig sladder hun kunne kose seg med, den dagen man skulle ha medarbeidersamtale for å sikre humøret hennes og slippe kjeft....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Nå er jeg sjefen på arbeidsplassen min, men har en regionssjef som jeg liker kjempegodt. Vi har en lett og fin tone, og jeg føler at jeg kan ta opp det meste jobbrelatert med henne. Har fått en mye bedre arbeidsplass etter at hun begynte, flink til å ta tak i problemer og rose når det er grunn til ros.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg liker sjefen min kjempegodt jeg. Veldig omgjengelig dame som det er lett å ta opp ting med, hun gir oss både positiv og negativ kritikk. Men jeg er redd det er endel av de ansatte som utnytter henne, hun er nemlig alt for snill...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Fikk ny sjef for et år siden, og jeg liker henne ikke.... Flere har faktisk sluttet pga henne, og jeg driver selv og leter etter ny jobb. Føler hun har ødelagt den fine arbeidsplassen vår med hennes negative innstilling og dårlige holdning. Trist at en person kan ødelegge så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå