Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Og går deres mann sammen med venninnens mann? Jeg er ikke så begeistret for min bestevenninnes mann, og min mann går heller ikke så godt sammen med han. Trist at der er sånn, skulle ønske vi kunne ha det gøy som vennepar. Blir heller til at vi er sammen med andre par når vi begge skal finne på noe.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Liker mannen til den ene bestevenninnen min, misliker litt mannen til den andre. Samboeren min kjenner ingen av dem, har bare møtt dem. Vi er ikke et slikt "gjøre ting sammen med andre par"-par.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Min beste venninne ble sammen med kameraten til min mann. Så vi 4 kommer godt over ens ja=) bestekompiser, og bestevenninner=)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Nei, jeg liker ham ikke lenger, syns han er en stor snobb/soss. Mannen min går normalt sammen med de aller fleste, men de to har ikke fått noen god kontakt. Rart at vi som er så like har funnet så forskjellige menn!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Ja, kommer ens med de fleste av mannfolka til vennene mine.. Føler av og til at jeg har mer til felles med dem enn med venninene mine.. Mannen min er desverre ikke i kjempehøy kurs hos dem, men de aksepterer han jo og det hender at vi finner på noe alle mann..
Tommage♀♂ Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Jeg liker mennene til alle venninnene mine=) Og vi har det alltid morsomt sammen når vi har "par-samlinger" Min mann er vel den som passer minst inn. Men nå går vi fra hverandre, så det blir parene + meg...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Ja. Jeg har kjent mannen til min bestevenninne siden jeg var 16, dvs snart 20 år og vi var alle 3 i samme ungdomsgjeng. Mannen min er samme type person som oss, så de kommer godt overens. Trist at vi har så "hektiske" liv at vi ikke treffes like ofte lenger.... Blir med annenhver helg eller noe der omkring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå