Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg syns alltid synd i folk som har søsteren/broren sin som forlover, fordi jeg da antar at de ikke har en virkelig bestevenn. Hva tenker dere om det?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Er jo et kjempeprivilegium å ha søster eller bror som sin bestevenn! Hadde ikke hatt noe imot å ha søster som forlover...
tante grusom master of law Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Jeg tenker at de er veldig glad i søsteren/broren sin.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg skal være forlover til min søster, og vi er bestevenner Det er absolutt ikke stusslig å ha søstera si som bestevenn altså.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 eh.. jeg og søsteren min er født med ca 15 måneders mellomrom.. Vi har alltid vært tette, og ringer hverandre 3-4 ganger om dagen. VI er bestevenner:) ingenting vi ikke kan si til hverandre! Men det betyr ikke at vi ikke har andre bestevenniner også! Jeg har 3 andre bestevenninner som jeg er myyye med og er kjempeglad i.. kunne hatt alle som min forlover, og syntes det er trist at du tenker som du tenker... tenker egentlig at du ikke har noen gode søsken...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Jeg hadde min søster og han hadde sin bror. hyggelig at du da mener at vi ikke kan ha noen venner!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor det skulle være stusselig. Man kan ha gode venner selv om søsteren eller broren ønskes som forlover. For et spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Søsteren min har en bestevenninne og flere andre gode venner, men hun ville ha meg som forlover fordi vi også er veldig gode venner. Så skjønner ikke helt tankegangen din der nei....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 jeg tenker at de må ha et utrolig godt søskenforhold som har hverandre som forlover. Venner har man alltid, men en søster eller bror har en jo hatt hele livet og er på mange måter "nærmere" enn venner. Og så er det maaaange som har bestevenner som forlover, men som likevel mister kontakten pga forskjellig livssituasjon. En søster eller bror har man alltid- Jeg var forlover til søsteren min, og så det som en stor ære. Jo visst hadde hun mange venner, men hun hadde sett for seg at det var jeg som skulle være forlover helt siden hun var liten. Vi har et veldig godt søskenforhold også da. hvis jeg en gang skal gifte meg kunne jeg tenke meg å ha min søster som forlover - fordi vi er ikke bare søstre, men venninner. Jeg har også en bestevenninne som jeg vurderer, men hun føler jeg ikke at vi er på helt samme plass - selv om vi er bestevenninner og skravler om alt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Tja, det er nok egentlig slik ja... Jeg har ingen nærme venner og ender nok opp med søster som forlover når jeg skal gifte meg. Vi er gode venner, ja, men hadde jeg hatt en bestevenninne så hadde jeg nok valgt henne isteden :-(
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Din søster er en mye bedre søster og venn enn du er, virker det som.. Sikkert morsomt for henne å være nødløsningen din:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå