Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hvor fornøyd er dere med vogna? Har så innmari lyst på den classic vogna. Er bagen stor og bra? Tar den mye plass f.eks i bilen? Tung å trille? Hilsen uerfaren:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 ja jeg har brio happy og ELSKER den!!! har tre barn og hatt forskjellig vogn til alle,men denne er den beste!!!! ikke er den tung og dattera mi på 8 mnd elsker å ligge i den ennå nå har vi sånn understell hvor man ikke kan ved ett trykk vippe håndtaket over sånn at man kjører den andre veien..det er fordi det er det letteste understellet:) ANBEFALES PÅ DET STERKESTE:)
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Vi har en happy og jeg er superfornøyd. Lett og greit å trille (kommer meg frem inne på H&M uten problemer ;D) samtidig som den er "robust" nok til å gå tur på humpete, ugjevne grusveier. Dempingen er også god så loppen sitter behagelig. Var så fornøyd at vi kjøpte trekket til sportsvogn delen. Synes det er et godt tak på bagen som gir god skjerming. Trodde bagen kunne bli litt liten men loppen ville opp å se lenge før det ble noe problem. Var forresten på tur i dag i nysnøen- ikke noe problem
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Vi har den - jenta mi er 2 år nå. Er meget fornøyd med den!!!! - Bagen var god og lun, kunne bruke den lenge. - Sportsdelen brukes nå og er like fornøyd med den. Går lange turer og sover i den. -Lett å trille. Brukes både i terreng og inne på kjøpesenter. -Flott at den kan snues begge veier, - enkel å legge sammen DEN BESTE VOGNA!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå