Gå til innhold

Hva får deg til å gråte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så rørt av å se følelser på tv, og begynner å hikste med en gang jeg ser Extreme Makover f.eks.

Å se andre gå gjennom noe vanskelig er nesten vondere (eller mer rørende, alt etter som) enn å oppleve det selv. Kan godt gråte på andres vegne, men ikke når det skjer meg.

Er bare følelser jeg gråter av, men det er kanskje ikke så vanlig å gråte av smerte i voksen alder heller;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

farskjærlighet og morskjærlighet.

da skal det seriøst ingen ting til før jeg sipper. type "jeg er så stolt av henne, hun er min bestevenn og datter" også gråter jeg

Skrevet

Skal ikke så veldig mye til for at jeg begynner å gråte om dagen.. Her snakker vi hormoner ja!

Jeg er en person som (også utenom graviditeter) blir lett rørt..

Skrevet

I dag oppriktig HIKSTET jeg da jeg så på "Året med den danske kongefamilien" og kronprins Frederik hørte på et orkester som spilte en sang han siterte fra i sin bryllupstale til Mary. Mary på sin side var iskald.

Kjæresten kom løpende og måtte trøste meg lenge.

Skrevet

Gråter ikke av så mye,men hvis noen faller fra.Gråt da hamsteren vår måtte avlives,men det var pga at det var så tøft for godgutten min å skulle ta farvel med en god venn.

Har du laget tomages ikkelasanje i det siste???

Skrevet

Hahaha, du husker den ja! Har totalt gått bort fra den oppskriften, var jo usunn så det holdt, hehe;)

Men Lasagne lager jeg gjerne. Nåtidens variant døper jeg

Tommagesnestenlasagne

=D

Skrevet

Nå er jeg gravid, så jeg griner av de dummeste ting...hihi

Men sånn ellers gråter jeg både av glede og sorg. Sunt å få det ut :o)

Når ungene har laget morsdagstegninger og vekker meg, blir det vått i øyekroken.

Eller når vonde minner kommer til overflata - jeg syns det er lettere å komem over ting om jeg griner en skvett.

Skrevet

Jeg gråter ikke så ofte, gråt ikke da jeg fødte mine 3 barn eller da jeg giftet meg, men da jeg løp maraton for et par mnd. siden gråt jeg som en unge....en følelseblanding av smerter og stolthet. Et av mitt livs største øyeblikk....

Skrevet

Er egentlig blitt ei sippguri med alderen, kan ikke høre nasjonalsangen engang....Heller ikke USA el England sin...

Sånn extreme makeover program er en real sluseåpner...

Egentlig kan jeg grine til det meste, el grine er vel å ta i, men tåreflommen er dårlig korka;)

Skrevet

Jeg gråter svært sjelden. Og ekstremt sjelden av ting jeg ser på tv.

Gråt da jeg omplasserte hunden min og så gråter jeg alltid når jeg hører O`Helga Natt med Jussi Bjørling. Den minner meg om morfar.

Ellers så er det dårlig med grining her i gården....;)

Skrevet

Tøffe jenter gråter ikke, ergo... jeg gråter aldri:p

Huff neida, jeg trodde den lille skulle dø da hun var helt ny, så da kom det noen tårer. Litt over 3 år siden. Jeg får meg ikke til å gråte over andres sorg, glede eller dumhet. Ikke ser jeg nytten av å gråte av smerte heller.

Skrevet

Kommer ikke over lasangen din med det første:):)lenge siden nå,men jeg husker jeg ble provosert av det menneske som påstod at din lasange ikke var lasangne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...