Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Men jeg er 8 mnd på vei med barnet vårt, men jeg vil ikke ha med barnet, er ikke knytta til barnet i magen fordi jeg tenker han blir sånn som faren sin. Hvilke valg har jeg egentlig, når jeg ikke vil ha mitt eget barn?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Han blir ikke sånn osm faren sin hvis du holder han unna ham for alltid. Kom deg unna nå, det er svært helseskadelig for barn å vokse opp med foreldre med psykopatiske trekk. Dette fikser du alene. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Blir slik som faren sin? Hvordan er han da?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg tror VIRKELIG du trenger hjelp. Ring noen asap. Dette høres ikke normalt ut. Alle blir da glad i barnet sitt uansett hvem faren er. Du har da selv valgt å bære frem barnet til mannen din. Tror du er kraftig deprimert jeg. søk hjelp nå!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Hei Vil bare si KOM DEG vekk NO!¨ Har selv vokst opp med psyko far og det anbefales virkelig IKKE! Men kan si deg en ting,jeg er overhodet ikke blitt i nærheten av sånn de er,og det vil nok ikke barnet ditt heller om du holder h'n vekke fra faren!! Det blir sikkert veldig tungt for deg og gi fra deg barnet,om du føler h'n er ønsket eller ikke no.Kankje får du ett bedre forhold til barnet når du har født? Dette klarer du.Snakk med noen og skaff deg hjelp!Lykke til! Kjempe fint at du selv ser at du må vekk.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Du må jo ta med barnet ditt! Vil du at barnet ditt skal vokse opp med en pappa som er psyko. Du er ikke riktig navla hvis du mener ja. Såklart du må ta med ungen, tror egentlig ikke du har så mye valg. Du bør få hjlp ett sted. Stakkar ungen din
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Mange som vil adoptere norske barn. Og så er du forsiktig ved neste valg av mann. Lykke til
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 uff stakkars deg OG STAKKARS LILLE BABY som blir valgt bort av mamman sin pga sin far!! d er veldig egoistisk av deg og tenke sånn om et ufødt barn.. hvis d er den eneste grunnen da... så synes jeg du er lite voksen ja!! er ikke hans skyld at faren tydelighvis er koko... hvis du har andre grunner til hvorfor du ikke vil ha barnet ditt så kontakt legen din i mårra! og få hjelp til adopsjon eller noe.. håper du søker hjelp og jeg ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Herregud HI, du kan virkelig ikke vurdere å gi fra deg ungen?! Skal han vokse opp hos den psyko pappaen sin, da må jeg si du har driti deg lodrett ut for makan til EGOISTISK mor skal man lete lenge etter hvis du velger dette.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 dette må jo være tull, håper d.. får helt vondt av babyen din.. stakkars stakkars... ingen mor tenker sånn om hun ikke er psykisk syk selv...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Kan ikke FATTE OG BEGIPE hvordan en mor som FRIVILLIG har valgt å bære frem barnet til MANNEN sin kan adopotere det bort. Dessuten, må ikke mannen samtykke i adopsjon uansett?! Viler sterkt på at han går med på det du. Egoistisk er du, er virkelig sjokkert, men velger å tro at du har en alvorlig depresjon. Få hjelp-NÅ!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Joda,.man kan adoptere bort barn uten samtykke. Man kan da abortere uten samtykke!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Tror det er du som er psyko her. Virker som ett tulleinnlegg, håper det er det for makan til egoistisk oppførsel og tankegang har jeg ikke vært borti.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 Problemet med å legge ut innlegg på et slikt forum, er at man ofte støter på mye uvitenhet som kan gjøre vondt verre. Til opplysning: Å føle "avsky" eller mangle følelser for barnet i magen, projisere fars egenskaper over på det osv, er faktisk en ganske vanlig reaksjon når man føler avsky eller redsel for barnefaren. Dette er ren abc for psykologer. Rasjonalitet og "ta deg sammen" er ikke tilstrekkelig i slike sammenhenger, for dette er irrasjonelle følelser. HI, du er ikke et unormalt monster, men du trenger noen å snakke med nå. Og det bør ikke være dibbere. En liten rasjonalitet på tross: Husk at barnet er like mye ditt. Ditt blod, dine gener. Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #16 Skrevet 21. februar 2010 anonym 20:04. Ja så "enkelt" er det. Bare å gi fra deg ungen og få barn med en bedre mann,. Verden fungerer ikke slik.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Nei jeg tror ikke man kan adoptere bort barnet til sin ektefelle uten hans samtykke! Er du helt forskrudd?!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #18 Skrevet 21. februar 2010 Hva er det med topplokket til den gjengse dibber? Er dere fullstendig uten kunnskap? Eller IQ? Les litt, for svarte. Følg med. Skaff dere litt psykologisk innsikt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #19 Skrevet 21. februar 2010 Tror dette bare er ett piss innlegg. Visst mannen er psyko som du sier. Hvorfor vente til du er 8 mnd på vei.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. februar 2010 #20 Skrevet 21. februar 2010 anonym 20.12!! vi skjønner! hadde hun vært riktig rett i hodet så er hun bare helt GAL!! er hun psykisk syk så skjønner jeg mer og hun trenger hjelp uansett! dette sier hun ikke noe om(bortsett fra at hu er redd barnet blir som faren) hun får d til og høres ut som om d bare er han d er noe galt med.... innrømm litt mer av problemene sine så kansskje hun får mer støtte! for meg virker hun bare som en stor egoist!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #21 Skrevet 21. februar 2010 20.18: Du må jo være direkte tett i pappen. Hvilken verden lever du i?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #22 Skrevet 21. februar 2010 HI, det du må gjøre er å prøve å finne frem mest mulig bevis på at han er som har er, så må du legge en plan og komme deg vekk. Du kommer til å føle det annerledes ovenfor barnet når du har kommet vekk fra denne situasjonen.Babyen har halvparten av dine gener også, må du huske på, og blir sikkert en fin person til tross for at faren ikke er helt god. Vær så snill å snakke med noen om dette. Du kan ringe krisesenteret om du ikke har noen andre du stoler på. Det er viktig at du begynner nå. Skriv inn her hvis du trenger hjelp og støtte. Men du må komme deg vekk så snart som mulig, for etter at barnet er født blir alt mye verre. Dette skal gå bra! Nå har du tatt det første skrittet, så snart blir ting bedre for deg og babyen i magen. Stor klem fra en
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #23 Skrevet 21. februar 2010 20. 19: Du utviser fortsatt stor uforstand og kunnskapsløshet, men du ser det ikke selv, skjønner det ikke. Like lite som en psykisk syk person alltid forstår at hun er psykisk syk. Til opplysning igjen: Man behøver ikke være psykisk syk for å projisere eller ha irrasjonelle følelser.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #24 Skrevet 21. februar 2010 20:13, nei, det er ikke så enkelt, men 14 000 tar abort hvert år. Det er ikke så sabla lett det heller! Ingenting er enkelt her i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå