Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 I morgen skal jeg på UL for første gang!Vet ikke hvor langt jeg er på vei,så det blir spennende å se..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Lykke til Husker jeg kasta opp av spenning før jeg skulle på ul, det var ikke morgenkvalme for å si det sånn, hehe! Hvor langt tror du at du er på veg da?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Tusen takk:) Uffda.. Kommer sikkert til å løpe på do maaange ganger før timen:P Tok en clear blue med ukeindikator som viste 3+. Leste i bruksanv at det vil si at jeg er mer enn 5 uker påvei.. Eneste jeg er litt redd for er at jeg skal få en mannelig lege. Noen som har hatt det?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har hatt både mannlig og kvinnlig lege når jeg har tatt innvendig ul. Gjorde ingenting at det var mann, men min erfaring er at de er litt mer hardhendte enn kvinner (ikke alle da sikkert) Jeg sa ifra til en mannlig lege en gang at han måtte ta det litt mer med ro der nede, jeg har følelse der også, hehe. Han blei litt paff og alt gikk greit etterpå!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Hehe...Rart å høre at en mannlig lege kan være hardhent. Skulle nesten tro det var motsatt. Om jeg får en mannlig lege kommer jeg til å spørre om å få en kvinnelig. Bare 11 timer til jeg skal på time:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå