Gå til innhold

ville dere stolt sikkert på det når vi har hørt samme kjønn på 3 UL??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jordmoren på ordinær UL i uke 18 trodde jente, men ville ikke si helt 100% sikkert...så vi skulle ikke begynne å kjøpe så mye i "feil" farge evt...så var vi på 3d UL i uke 26, hun jordmoren mente også jente...

og når vi var på UL i uke 32 (pga morkakeplassering) så trodde hun jordmoren også at d er en jente.....

så det er kanskje ganske sikkert da? vil liksom ikke kjøpe masse rosa,hvis det viser seg å være en gutt.... men kjedelig å kjøpe alt i hvitt også, så har jeg lyst til å strikke ett rosa teppe og kanskje kjøpe en rosa sengehimmel.....

ville dere tatt sjansen på å shoppe litt jenteklær??

føler liksom det er sikrere når de tror d er en gutt.....:)

Fortsetter under...

ja da har de sikkert sett riktig kjønn :) 3 ultralyder er jo ganske mange så jeg tror ikke de hadde sagt det hvis det ikke var det, sjelden de tar feil, kommer vel litt ann på hvor mye erfaring og kunnskaper de har:) men tror du får jente altså:) hvor mye føler du selv at det stemmer da? hvordan har formen vært? mye kvalm? har vært på ul selv to ganger og fått vite at det er ei lita prinsesse, så til og med kjønnsleppene og jm var derfor heeeelt sikker. men det var ikke fordi jeg spurte men hun så det helt tilfeldig begge gangene og spurte ut ifra det hun så :) spurte om hun var sikker, og da viste hun tydelig kjønnslepper. kunne ikke se at babyen hadde noen tut.... fikk også med hjem bilde med nærbilde av beviset og der kan man se det ganske bra:) så lenge alt er fint med baby spiller det ingen rolle, hun eller han er like velkomment for meg.

gleder meg veldig =o)

terminen er i april :)

lykke til fremover da. kos deg med magen! du har vel ikke så lenge igjen nå ;)

• 4 uker senere...

Hei.

Jeg ville ikke ha stolt 100% på det. Har hørt om flere som har vært på flere UL og det har vist seg at det har vært feil når babyen har kommet til. Det er ikke lengre enn 1 mnd siden jeg hørte om et slik tilfelle.

• 5 uker senere...

Jeg er vel kanskje veldig seint ute for noe svar til deg. Men har ei venninne som var på to eller tre UL og alle trodde det skulle bli gutt. Så var hun på en 3D UL, og da kunne legen si med 100% sikkerhet at det blir jente. Så jeg ville ikke vært 100% sikker allikevel.. :)

• 3 uker senere...

jeg hadde stolt på det. selv om man egentlig ikke skal stole på noe før ungen er ute. Det har faktisk hendt at noen har fått beskjed om jente 2-3 ganger, men ut kom en gutt.

Kjøp det dere vil i rosa, men ikke ta av prislappen på alt som er av jenteklær. Da kan dere bytte om det skulle vise seg å være feil kjønn, selv om jeg tror det er svært lite sannsynlig at det skulle være en gutt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...