Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på badet hver morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjør du?

Litt inspirert.

Jeg bruker ikke lang tid. Maks 20 minutter, inkludert dusjing og vasking av hår. Sminker meg lett med litt foundation, maskara, eyeliner og lipbalm. Grer håret, retter det kanskje ut på en dårlig hårdag. Ellers har jeg som oftest lagt frem klær/ytterjakke/sko dagen før.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt i samme gata som deg egentlig :-)

Ca 20 minutter inkludert dusj, litt sminke (bruker mascara, øyeskygge og blyant på brynene) og føning av håret (da jeg skal på jobb).

Lager klær fram kvelden i forveien..

Skrevet

Ti minutter, kanskje et kvarter om jeg må lete mye for å finne klær :P Dusjer og vasker håret, tar på linser, tar medisin, kler på meg og gjør hederlige forsøk på å tørke håret nogenlunde med håndduk. Og alt sammen stort sett med lille miss jeg-skal-bare-rydde-badeskapet på 1,5 år joggende mellom beina. Kunne sikkert brukt dobbelt så lang tid uten problem om det ikke er fordi jeg er så fordømt glad i å sove :P

Skrevet

Kvarter-20 minutter kanskje? Dusjer, sminker meg, går og finner klær i skapet og pusser tenner. Ferdig!

Skrevet

På en vanlig dag hvor jeg skal tidlig på jobb går jeg på badet 06.40, dusjer, smører meg med div kremer, sminker meg, kler på meg og føner håret. Setter meg i bilen kl 07.15, så jeg bruker vel da ca 30 minutter på badet. Går en del tid til å føne håret, gleder meg til det blir mildere ute så jeg slipper å føne håret. ;o)

Skrevet

Max. 5 min :)

Jeg dusjer på kvelden, så på morgenen står jeg opp, vasker av meg mårratrynet, tar på mascara, tar på deo, setter en strikk i håret, kler på meg og går :)

Deeeeeeilg å sove lenge ja :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hvis jeg dusjer, 10 minutter....hvis jeg dusjer kvelden før, tar det 5 minutter. Har ikke tid til sånn dilldall på morningen, da velger jeg heller og sove litt mer :)

Skrevet

bruker gjerne 30-40 minutt jeg, inkl. dusje, sminke, klær og hår. Om jeg ikke dusjer bruker jeg glatt 30-40 minutter da også. Mest fordi jeg er en somlepave om morgenen.....

lillemann på 7 mnd sitter som regel i vippestolen og skravler med meg.

Må nok gjøre noen grep etterhvert som han blir enda mer mobil og vi skal rekke barnehage og diverse....

Skrevet

Jeg er rask, men ustrukturert. Står opp 6, begge ungene våkner av klokka mi. Skifter bleie på minste og plasserer begge foran tven. Dusjer, tar på linser, deo og smører meg før jeg lager frokost til barna og meg selv, samt matpakke til meg selv. Jeg må ha kaffen min. Ungene spiser og ser tv mens jeg soser rundt med maten min og kler på meg klær lagt fram dagen før. Drikker kaffe mens jeg sminker meg i gangen. Skravler med ungene og rydder bort frokosten deres og min. Vekker mannen før jeg suser ut døra 0645.

Dersom ungene ikke hadde våknet, hadde jeg rukket en bane før og vært ute av døra 0630.

Når jeg skal levere i bhg har vi vanvittig god tid. Står opp 6 uansett og legger alltid fram klær til meg selv og barna dagen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...