Gå til innhold

tannbleking-erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått så misfargede tenner etter to graviditeter(tror det er derfor,røyker ikke el drikker noe særlig til vanlig...)og vurderer å kjøpe sånn tannbleking som en gjør hjemme,har lest en del om noe som heter dentway,virker seriøst,bra og sikkert... men noen som har noe erfaring ang det??? koster jo 3000-5000 kr hos tannlege:(mye som blir prioritert over det for å si det sånn.....;)

Skrevet

Først bør du finne ut hva misfargingen skyldes. Hvis det ikke er røyk, kaffe eller andre vanlige belegg-ting, så kan det kommer fra innsiden av tannen, og da kan du skade den mer med å bleke dem....

Jeg har brukt Crest whitening strips fra USA, og de var veldig effektive, men tror det er ganske sterkt for tennene...

Skrevet

Jeg anbefaler å bestille time med tannpleier. Jeg dro dit, for å sjekke tennene bare. Hun anbefalte da å fjerne litt misfarging på tennene, å gjorde det. Dette gjorde hun med pimp. Å det kostet kun 400 kr:)

Skrevet

Forstår godt at du ønsker å bleke tennene.. Har selv hatt en del problemer med tennene under svangerkapet. Så jeg skal gjøre det samme når lillegutt har kommet. Snakk med de på tannlegekontoret du så får du vel noen anbefalinger. Om du tar tannblekingen hjemme å ikke rett i stolen sparer du masse også.

De produktene fra USA funker, men er kjempe skadelig for tennene. De er alt for sterke å greit å få ett produkt fra tannlegen så om det skulle oppstå noe så har du noen å forholde deg til. Tennene er ganske så viktig å ikke mist kostbare å reparere. Billige produkter ødelegger emaljen og man kan få svært mye ising i tennene i ettertid noe som er kjempe ubehagelig.

Men uansett lykketil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...