Gå til innhold

Sykt barn-what to do???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har snuppa her på 10 mnd hatt feber fra og til siden onsdag. Våknet onsdag med feber 38.6. Hadde ikke det utover ettermiddagen og ikke torsdag men fikk det igjen på fredag.Må si at hun har ingen tenner ennå men ser ut som om det er mange på gang. Fredag begynte hun også å li veldig tett,snørette og hostet litt. Tok henne med til legevakten på lørdag. Crp var på 10 og vi ble sendt hjem med en type medisin som hun skulle innhallere pga. at hun hadde litt bronkitt. Hun er fortsatt dårlig idag. Hadde feber nå på 38.5 og i dårlig form.Det jeg er usikker på er om vi skal igjen ta en tur til fastlegen imorgen. Det de ikke gjorde på legevakten er å ta en neseprøve. Da hun var syk tidligere hadde hun vekst av en type baktereier i nesen som hun måtte ha antibiotika for. Er litt redd for at det er dette som kan være tilfellle igjen, samtidig som jeg er dritt lei av å fly til lege.

Hva tenker dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kommer til ungene tar jeg gladelig en ekstra tur til legen, om ikke annet for å føle meg sikker på at de får riktig behandling. Så om det dere har fått ikke hjelper, eller du tror hun trenger noe mer / annet enn hun allerede har fått så synes jeg du skal ta turen. I hvertfall ringe legesenteret og høre hva de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...