Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Har alltid hatt bare en kul nederst på magen. Nå har jeg fått kul over navlen også, sånn som dette; http://media.photobucket.com/image/pregnant%20week%2012/nausicaa32/12weeks.jpg (Ikke mitt bilde) Har kommet nå i det siste. Er det normalt at det plutselig blir sånn når man ikke er gravid?
Mortilbarn Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Det spørs hvor mange kg overvekt du har, tror jeg.. Har aldri sett en tynn jente med sånn, men derimot mange med litt eller mye overvekt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Ekkel mage? Er da vel normal mage for noen som har født/ er gravid..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Er normalvektig og ganske så tynn. Bare hatt den kulen nederst på magen etter fødsel, så plutselig kom det kul over også. HI.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Du kan ikke kalle deg tynn hvis magen din ser slik ut....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Hun sier jo at det ikke er hennes bilde. Jeg tror nok bare hun lurer på om man kan få en slik "todelt" mave om man ikke er gravid. Om du ikke trener kan du nok få en slik mage. Prøv å trene litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå