Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 For ganske nøyaktig et årsiden døde onkelen min og stesønnen og konenen hans arvet hytten hans, det er helt greit men jeg blir dårlig når hun kaller det sin hytte sitt paradis for det er jo ikke hennes onkel har jo ikke roet seg i graven enda.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Skjønner ikke hva du mener, er ikke hytta hennes siden hun arvet den?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Hææh? Han har jo hatt et helt år på å roe seg, og han var vel død når han ble beegravd. Var det kona som arvet hytta så må hun vel få kalle det sitt paradis.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Hun har arvet hytta ergo er det hennes hytte. Ser ikke helt hva som er problemet? Bortsett fra at du er sur for at hun arvet hytta
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Jeg tror du burde lære deg litt om tegnsetting og setningsoppbygging.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Jeg kan ikke se at du har noe med dette, du er jo ikke arving
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 For det første, så bør du skrive slik at det går ann å forstå hva du mener. Tegnsetting ikke minst. Du skriver så rotete å dumt at alt bare er kaos. Døde ikke onkelen din for et år siden?! Da har da den hytta vært hans stesønn og kona sin et år?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå