Gå til innhold

Jeg har bestemt meg for å slutte å amme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ammet nr 1 i 17 mnder, sluttet da jeg va 2 mnder på vei med lillesøster. Nå er lillesøster 6 mnder og produksjonen har gått drastisk ned, virker ikke som noe hjelper lengre for å få den opp og jeg er sliten og vil ha kroppen min tilbake.

Det føles godt og endelig klare å ta den avgjørelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med avgjørelsen :) (om det går an å si det..hehe).

Jeg bestemte meg for å slutte og amme i dag jeg også, men jenta mi er kun 2 mndr. Vi har hatt problemer med ammingen siden fødselen og nå gir jeg opp kampen! Hun er sjelden helt fornøyd, er urolig ved brystet og mor blir frustrert og lei seg! For at det ikke skal gå utover psyke og kos, har jeg valgt å slutte med amming.. Jeg skal pumpe så mye jeg får til, men frykter det ikke holder lenge! Uansett, jeg er fornøyd med valget, selv om det var med et meeeget tungt hjerte..

Du har gjort en god jobb, så håper du er fornøyd med deg selv :D

Skrevet

Ja det er deilig når man har bestemt seg :-) Den perioden med "skal, skal ikke" er slitsom...

Skrevet

Gratulerer:) det er veldig deilig å ha tatt avgjørelsen..gjorde det selv for to uker siden, og har egentlig ikke angret, var litt sårt å tenke på en av dagene etterpå, men siden har det gått bra,,og begge trives med det.

da jeg sluttet hadde jeg ikke nok melk til et helt måltid engang..jenta nektet pupp på dagen, måtte gjøre det på natta mens hun fremdeles halvsov, og så lage flaske til henne etterpå, så et måltid tok fort 1 1/2 time. bestemte da at nok fikk være nok! er glad mødre som sliter med amminga ser at det går utover kosen med barnet, og at vi stoler nok på seg selv til å "gå mot strømmen" å gi flaske:) det står stor respekt av det i dagens samfunn med et vanvittig ammepress!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...