Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Vi må ha bil og tenkte å søke om lån på 80000kr,vi har huslån på 1.9mill. Jeg tjener 305 i året og sambo har nettopp startet sitt eget firma og vet ikke hva han tjener,tenkte å søke alene da han ikke har noe papirer på hva han tjener,kan jeg få lån da?Hvordan bør vi gjøre det?Han står som hoverlånsøker på lånet vårt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har billån gjennom Elcon og er veldig fornøyd med det. Ta kontakt med dem og hør hva du eventuelt kan få i lån
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Vi har billån gjennom banken, det er også en del bilselgerfirmaer som har gode avtaler om billån. Uansett syns jeg ikke det høres ut som det er fornuftig for dere å ta opp mer lån. Hvis dere bare har 305 000kr i sikker inntekt og har huslån på 1,9mill. Nå vet jeg ikke innen hvilken bransje samboeren din har startet firma, men man må uansett regne med at det tar en stund før man tjener penger i eget firma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå