Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Noen spørsmål:-) * Var det vondt? * Blødde dere lenge etterpå? * Tok det lang tid før dere ble gravide?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 gjorde ikke vondt blødde bare noen dråper ble gravid mnd etter, rakk ikke få tilbake mensen en gang. er nå 12 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Var omtrent som å ta en celleprøve, dvs veldig lite vondt. Jeg blødde ikke i det hele tatt (hvertfall ikke så mye at jeg husker det...). Vi brukte kondom til jeg fikk igjen mensen, rett og slett fordi jeg ikke hadde hatt mensen i det hele tatt siden før fødselen med eldste og da syns jeg det var greit å ha mensen en gang først sånn at jeg visste at kroppen hadde kommet i gang igjen. Etter den første gangen fikk jeg aldri mensen igjen, for da var jeg gravid.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Var en rar følelse men ikke vondt i det hele tatt. Jeg ble ekstremt lei av å vente på time for å få fjernet min, så ba mannen min å ta den ut. Gikk kjempe bra det. Fikk en liten mens to dager etterpå, og fikk en positiv graviditetstest under fire uker etter at jeg hadde fjernet den. Er nå 20+3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Trodde det var umulig å fjerne den selv. Kjenner trådene, men virker som den sitter godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå