Gå til innhold

Da ble det ferdimalte panelplater til soverommet.... FARGETIPS!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fordi at ting skal skje helst igår, så må jeg ha tips til farge :)

Gulvet og senga er mørk brun, så hva skal jeg ha på veggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har nettopp pusset opp, da vi brukte smartpanel. gulvet er valnøtt å veggene er skagen grå:) kjempefint ble det.. synes jeg da;)

Skrevet

malte nettop soverommet i fargen maraxues(litt usikker på skrivemåten),den er dyp grå,men litt brun undertone.jeg liker perosnlig at det er litt mørkere farge på soverom.blir mere intimt da,min mening.men det er en nydelig farge.har den på pipa i stua og resten er malt i kaffe latte.fin nyanse forrskjell

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for tips! :) Skal skrive de opp og sjekke dem "live" :)

Slo meg også at grått kunne være fint, men tror det må bli med noe brunt i siden vegg og gulv er brune. Gulvet vet jeg ikke hva slags farge er, siden de fulgte med huset (høhø). Senga har jeg nettopp kjøpt, og den er av fargen mellombrun... meeeeen, siden den enda ikke er skrudd sammen har jeg ikke sett hvordan den er i forhold til gulvet :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

altså, siden SENG og gulv er brune... ikke veggen... :)

Skrevet

Skal du male platene selv om de er ferdigmalt? Platene får du vel bare i noen få farger eller?

Skrevet

På vårt soverom har vi mørke gulv og kaffe latte på veggene, kjempe fint sammen :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg hadde nå tenkt å kjøpe ferdigmalte som jeg IKKE skulle male ;) Om vi maler selv kjøper vi jo ubehandla.

Vurderer kaffe latte sterkt, veldig fin farge!

Skrevet

Var det jeg trodde. Men kan du velge farge selv eller må du ta en av de standardfargene?

Jeg sverger til eggehvit overalt. He, he....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, de hadde endel farger visstnok. Ikke mange, men nok til å velge (altså, farger i min sjanger, deriblant kaffe latte)

Huset vi kom fra hadde hvite vegger ooooooooooveralt, så nå har jeg det litt i halsen :) Det er flott og fint, stilrent og praktisk, men nå har vi kjøpt et hus som trenger litt oppussing, så da vil jeg ha litt farger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...