Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 sitter og tenker på et annet inngelgg om denne tacogryten hvor den som svarer sier jo da gryten er god den om man her nedi ekstra ditt og datt... blir liksom ikke hele ponegetmed gryen borte da poeneget er jo å spare tid men om skal kutte opp div grønsker så ka man jo lage greia fra bunnen av.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Dersom man har dårlig tid er poser fantastiske som en slags grunning som man kan forme litt
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Greit å bruke posemat som basis og så tilsette det man ønsker for å få mer / bedre smak og mat
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Blir nesten som spikersuppe hehe ' De vet nok hva de gjør, de som lager posesupper og gryteretter. De tjener rått på maten de selger. Vi kan lage en deilig matrett som er mye sunnere og billigere selv, hvis vi kjøper alle ingrediensene rå.
Hildemor fra vest Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Lager selv det meste av maten fra grunnen av. Men akkurat tacokrydder smaken er jo veldig spesiell og ikke lett å lage fra grunnen. Derfor kan jeg godt forstå at man velger ferdig krydder der ja.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 De gangene jeg bruker poser som jeg sreeder opp, så er det fordi jeg ikke føler meg sikker nok på retten til å lage den fra bunnen av. Og det tar ikke lenger tid om man slenger oppi en klatt smør,rømme eller litt brun ost. (feks til sauser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå