Gå til innhold

mulig teit spm men noen som vet??ang.amming.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på hvor lang tid det tar før det man spiser/drikker er kommet i melka,og hvor lang tid det tar før det er ute igjen??

driver bare å prøver meg litt frem,for tror magen til snuppa mi reagerer når jeg drikker brus..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

maten du spiser går i melka med en gang etter du har spist. det blir produsert melk hele tiden, og så snart du spiser noe blir melka produsert på den maten. (spurte en farmasøyt på apotek da dette var et tema hjemme til jul.)

maten går ikke ut av melka..du må da evt pumpe ut melka som er produsert etter du har spist, og kaste den.

jeg gjorde det slik at jeg ga minsta mat rett før jeg skulle spise, og når hun spist på nytt fikk hun melk som jeg hadde pumpet ut på forhånd - fra flaske. i mens pumpet jeg og kastet melka jeg hadde i puppene.

neste måltid fikk hun fra meg igjen, og det gikk helt fint.

Skrevet

Det kommer da helt an på hvor lettfordøyelig maten er... Det vil være store forskjeller. Jeg vil dessuten tro at du ikke trenger pumpe og kaste melk som er "laget av" brus. Melken fornøyer seg hele tiden i puppene. Man trenger jo ikke kaste melk som er "laget av" vin - så lenge man venter så-så lenge. (3 timer etter en alkoholenhet). Kanksje du kan bruke det som en regel? Men mat som er tungtfordøyelig blir det jo noe annet med - mener nå jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...