Gå til innhold

Hvordan traff du mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt å se:) Personlig traff jeg x'n (siden jeg er singel for tiden) da han var sjåfør på bilen til en felles venn av oss. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi møttes første gang på et utested, men hadde diskutert mye musikk på et diskusjonsforum først. Viste seg vi hadde sånn passe lik musikksmak og hadde de samme favorittpubene :)

Skrevet

Ute på byen:-) Dette er snart 11 år siden;-)

Skrevet

på fest for 9 år siden:)

Skrevet

På en bygdefest for 6,5 år siden =)

Skrevet

vi møttes egentlig på byen men vennina mi kjente han i fra før da.møttes mange ganger før jeg gav litt etter.mange "dårlige komplimet"fra gubben sin side..hehehe..flashback.men det hjalp no.sitter no her gift 12år etterpå.

kansje alle himmelens stjerner bodde i mine øyne..hehehe..

Skrevet

Jeg traff han på jobben hans hans.. jeg var kunde og han jobbet der.. var umåtelig kjekk.

Skrevet

På byen... skulle ha en skikkelig singelfylla (var nett blitt singel) og hadde absolutt ingen planer om å rote meg borti mannfolk... Dette er 5 år siden og vi er fortsatt like forelsket :)

Skrevet

På blinddate i vinterferien for nesten akkurat 10 år siden:)25 februar:) ei venninde skulle spleise oss hehe nå er vi gift og har en super sønn sammen:) planlegger å prøve på neste barn til jul igjen..teller ned:)

Skrevet

begynte på ny skole siste året på ungdomskolen, da møttes vi der og d sa pang:):)

9 år siden:):)

Skrevet

Jeg bodde på studentby og han flyttet inn rett i fanget på meg, på hybelen ved siden av! Vi to delte kjøkken og bad og ble fort kjent, og betatt..

Falt pladask da jeg på Valentine's -01 kom hjem og fant en rose, hjerteballonger, et tent lys, valentineskort, hjertepute og røde papphjerter med egnekomponerte kjærlighetsdikt utenfor døra mi, etter noen ukers naboskap;)..

Skrevet

Han var dørvakt og jeg var på jentefylla :o)

Skrevet

jeg traff mannen min på blink:) bodde 70 mil unna meg,kom på besøk etter 1/2 år me snakking på nett og i tlf, å han ble boende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...