Gå til innhold

jeg maser igjen;)

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

hva med Adine og Camille?

ranger hvilke dere syntes passer best sammen gjerne:

Adine og Camille

Adine og Maia

Adine og Mie

Adine og Mia

eller kome gjerne igjen med andre forslag:) Liker søte, "jentete" navn, hehe;) men samttidig ikke helt poppis... SYNS DET ER SÅ VANSKELIG MED JENTANAVN!! mye lettere med guttenavn;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141476014-jeg-maser-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

CamillA er brukt i nærmeste familie så det går ikke.. de jeg nevner CamillE for tenker bare på bladet Kamille eller Kamille Te... Så vet ikke helt det,men liker det siden som nevt over her, hverken det eller Adine er overbrukt.. Falt også for Celine,og det likte mannen og veldig godt... Men; ALLTID et men;) Liker Mie, Mia og Maia og;)) Har dere noen andre veldig søte jentenavn som forslag?? Bare for å fovirre meg ennå mer;) heheh

Jeg synes ikke Adine og Celine er for likt, men det er hver sin smak :)

Synes CelinA er finere enn CamillA, men synes fortsatt Camille og Celine er finest. Men det er bare min mening :)

Andre forslag...

Adine og Elvira

Adine og Elida

Adine og Sarah

Adine og Sanna

Adine og Meline / Melina

Adine og Leana

Adine og Sina

Adine og Sophia

Adine og Thelma

Adine og Alina

Adine og Julie

Adine og Natalie

Adine og Hedda

Adine og Frida

Adine og Lone

Adine og Vilde

Adine og Mathea

Adine og Celia

Noen du liker frem til nå? =)

Camille er nydelig!!! :) Likte dette absoultt best!! :)

Andre, litt uvanlige navn jeg synes er søte:

Junia

Arielle

Noella

Oliva

Eire

Alice

Leona

Lilly

Lilja

Vilja

Erica

Simone

Dessverre er det mange nydelige navn med -ine ending, men synes kanskje det blir litt mye ine? :)

Jeg synes det er motsatt-det er mye verre å finne guttenavn!;)

Det er kjempe vanskelig syntes jeg og i tillegg har jeg en veldig kresen mann;) Kunne godt tenke meg at hvis vi får ei jente igjen en gang, at hun ikke trenger fult så spesiellt navn som Adine.. merke folk må tygge litt på det! Viktigste er jo at jeg og mannen liker det,men syntes jo det er litt koselig hvis andre og syntes det er fint:) Kanskje Adine og Celina for å ikke få -ine slutten... hm,nei tusen takk for svar jenter, fortsett med forlsag de som vil:) jeg får fortsette og gruble... kankje like greit at det ikke har klaffet ennå;) men uansett har jeg jo ni mnd å finne navn på den dagen vi får full klaff;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...