brunette79 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Har gått på stimulering for å få eggløsning for ca en måned siden med pergo, puregon og ovitirelle. Fikk mensen forrige mandag, altså 13 dager siden.. I dag hadde jeg litt sånn slimaktig utflod, tok en eggløsningstest (billigstripstest). Da kom det en sterk strek og en litt svakere.. Har aldri hatt eggløsning da jeg har pcos. Uten om forrige måned da det ble satt eggløsningstest..
*shira* Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hei :-) Jeg tok også sånn billigstripstest. Slik jeg husker det så skal teststreken være like kraftig eller kraftigere enn kontrollstreken. Hvis T.streken er kraftigere vil el skje iløpet av 24-48 timer.. lykke til ;-)
brunette79 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2010 Hmmm, så dumme de testene er.. Tok en til nå, og da var teststreken en tanke svakere enn kontrollstreken.. Jeg har tatt disse testene mange ganger før, og da har det alltid bare kommet en strek.. Vet ikke hva jeg skal tro nå... Hva tenker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå