Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg sendte brev i høst, og etter ca en måned uten å høre noe ringte jeg dem. Fikk svar noen dager senere. Siden jeg er 37 måtte jeg ta en Clomifen-test (for å sjekke hvordan eggstokkene responderer) og fikk med rekvisisjon på blodprøver og resept på Pergotime. Vi fikk godkjent søknaden i begynnelse av januar, og beskjed om å ringe inn første mens. Ble satt opp til uttak i uke 16 og beskjed om å ringe inn neste mens, så skulle jeg få resepter tilsendt da. Skal ringe inn mens neste uke...

Var veldig uheldig i forhold til syklusen min, da jeg akkurat hadde hatt mensen da jeg fikk brev om Clomifen-test og det samme da jeg fikk brev om at vi var godkjent for søskenforsøk.

Fikk beskjed av sykepleier om at det er helt fullt frem til påske.

Anbefaler deg å ringe til dem for å høre hvordan de ligger an med søknaden!

Lykke til!

Hei!

Jeg ringte selv til sykehuset og lurte på hvordan jeg skulle gå frem. Da fikk jeg beskjed om at det var godt nok at jeg ringte........ Så dermed ble jeg satt opp på lista noen måneder frem i tid (på grunn av ferier o.l.). 7 mnd etter klaffet det på frys, og nå sitter jeg her 27 uker på vei med nr. 2. Jeg tilhørte St.Olavs hospital.

Jeg ville ringt sykehuset og snakket med dem. Kan hende du kan settes opp uten noen formelle svar på brevet ditt.

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...