Gå til innhold

UL i morgen, hjelp!

bobbygirl♥♥m/tvillinggutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære bobbygirl, skjønner godt at du gruer deg til denne ULen siden du er redd for resultatet! Men ja, forsøk å tenke at det tross alt er bedre å vite. Hvordan er det med blødningene nå? Jeg kan fortelle deg en ting til som jeg glemte sist: Jeg var helt sikker på det hadde gått galt fordi det også var koagulert blod som kom ut. Jeg regnet med det var slimhinnen. Men legen sa til meg at blodet har en tendens til å koagulere så snart det kommer ut fra livmoren (altså på vei ut), da det her er et surere miljø enn i selve livmoren. Dette skjer særlig dersom man ligger mye, da tar det lenger tid før blodet kommer ut, og det får bedre tid til å koagulere på veien. Så dette var altså grunnen til at jeg hadde sett klumper. Blødningen min skyldtes et hematom, dvs. en blodansamling som lå mellom tvillingene. Det er mulig det var Klexanen som forårsaket dette (blodfortynnende sprøyter jeg gikk på), men det vites ikke sikkert. Ville bare nevne det i tilfelle det er slik for deg, også.

Jeg krysser fingrene og alt jeg har for deg, og for at det fortsatt er liv i magen din!

Stor klem fra meg

God morgen, og tusen takk for støtten. Våknet selvfølgelig 05.00 i dag, ikke sjans til å sove et minutt lenger. Så nå er det bare å vente noen timer. Har ikke hatt blødninger siden den store torsdag morgen, det er jo bra. Føler meg fortsatt ganske full av hormoner. Det var jeg sist også, måtte måle hcg i over en måned for å se at alt var i orden. Så dette kan fortsatt vippe begge veier og vi er ikke klokere enn vi var i går...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...