Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det billig eller ikke?

Hva skal jeg velge?

Er det vanskelig med ikeakjøkken og benkeplate fra norema f.eks?

Fortsetter under...

Skrevet

Kvik er billig, så lenge du monterer det selv. Skal de på kvik montere det for deg, kan du nesten like gjerne kjøpe norema, sigdal osv. Kvik er jo dyrere enn ikea, men det er enormt mye finere, og har flere kjekke finesser/løsninger enn det ikea har. Vi har f.eks høyskap med ekstra høyde og 120 skuffer, noe ikea ikke har. Kvik tilbyr også mye finere benkeplater, vasker, armatur osv, og har et mye bredere utvalg i slike ting. Men f.eks benkeplatene produseres ikke av Kvik, de har de samme leverandørene til slike ting som andre kjøkkenforhandlere har. Mulig de tar litt mindre enn konkurentene, men du kan aldri sammenligne det med ikea priser. Men så kan du virkelig ikke sammenligne utseende heller, med mindre det er laminat.

Vi har som du kanskje allerede har fått med deg kvik kjøkken og vi angrer ikke.

Kan ikke tro det er noe problem å kjøpe kjøkken på ikea og benkeplate på norema. Vi vurderte en slags høyglanslaminat som kvik ikke forhandlet, og gikk da til en annen kjøkkenforhandler for å få pris. Var ikke no problem det, bare vi oppga de faktiske målene.

Skrevet

Slik jeg har forstått det, så har ikke selve Kvik montører, de leier inn montører. Så prisene varierer sikkert fra plass til plass.

Du kan sikkert få hjelp til noe, å så tar dere det groveste selv.

Vi fikk oss Kvik-kjøkken for 6-månder siden, og jeg er stor fornøyd! Stå selv å skrudde sammen skap med stor mage, gikk fint det.

Et lite tips, se på Quooker med det samme, jeg kan ikke forstå hvordan vi klarte oss ute før. :)

Skrevet

Den springen med kokt vann må da være livsfarlig for barn? Huff....

Kanskje jeg skal vurdere kvik da :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Et vennepar av oss har kokt vann i springen, det er helt genialt! Men den er såpass "vanskelig" å skru på at jeg sleit de første gangene (har drukket litt bailys der, haha). Så tror nok ikke ungene får det til sånn helt av seg selv :) Jeg har veldig lyst på det!!

Skrevet

hth har også selv bygging kjøkken. Mye bedre kvalitet enn ikea. Kjøpte benke plate på coop før helga. Tilbud :)

Annonse

Skrevet

Det er en god barnesikkring på selve kranen, du må ha ett trykk på ca 2 kilo, for så å vri på kranen.

Men uansett så kommer det såpass mye luft sammen med vannet at det skal litt mer til før du får alvorlige brannskader. Selve vanntanken er så godt isolert at du brenner deg ikke på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...