Noregsgard Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å bli spådd her inne uten å lykkes, men jeg prøver igjen Jeg er 14 uker på vei og skal ikke på ultralyd før uke 19. altfor lenge til. så da lurer jeg på: Står alt bra til med den lille? livredd noe skal være galt. Er det jente eller gutt? vil jeg fullføre svangerskapet uten problemer? menstermin 24. august Meg: 07.05.91 Han: 11.02.85
Sanna28 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hei, Jeg får ikke opp noe galt. Jeg får opp at det blir en gutt. Jeg tror du kommer til å få lite uvanlige problemer i svangerskapet. Litt kvalme og vond rygg må man vel nesten regne med... Pass på å spise sunt og normalt. Jeg fikk opp at du skal spise mye rotgrønnsaker. Prøv å ikke legg på deg mer enn du trenger. Jeg får opp at du kommer til å få litt annen termin når du får vært på ul. Men det er kanskje ikke unormalt. Jeg får opp 26. august som en sterk dato her. Lykke til!
Noregsgard Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 Tusen takk for svar Føler også på meg at det er en liten gutt der inne^^ Har ikke hatt andre problemer enn kvalme hitil, men man er jo alltid litt bekymret før man har vert på ultralyd Igjen, tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå