lyni Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hei jenter føler meg så alene.. Jeg har mange venner jeg kan dele dette med, men jeg klarer det ikke. Ingen vet at vi prøver. Mannen min og jeg har kun prøvd å bli gravide siden mai 2009.( Jeg mistet i mai 2008:( ) Ser at dere er så mange som har prøvd i årevis. kjempe leit å lese om dere som har prøvd lenge uten lykke. skulle så gjerne ønske jeg bar et lite barn i magen min Er inne i en "mørk" perode nå. Mannen min sier jeg tenker for mye på det, at jeg bør slappe mer av, men lettere sagt enn gjort. Men jeg er så redd jeg ikke kan få.. har så mange tanker. Ser jeg ikke er alene.
super* Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg blei gravid etter 3 mnd med første mann, og no driver vi på og skal lage nr 2, og har dreve på siden juli 09. Men jeg trur att om vi tenker masse på det, so tar det lengre tid. Men so er ikke det alltid like lett og la vere og tenke på att no er eg kansje gravid. Spiren din komme nok når du minst forventa det er du ikke blitt gravid innen 1 år, kan du alltid gå til Legen din og få masse råd, og hjelp. So det går nok bra. bare ver tålmodig.
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Hei kjære lyni Jeg og min forlovede har prøvd siden januar 2009 uten tegn til liv.. Mitt problem er at jeg har hatt kraftig uregelmessig mens hele tiden, og har nettopp fått piller for å rette opp i syklusen. Det var altså mulig at jeg ikke hadde hatt ordentlige eggløsninger engang, slik jeg forsto det.. Kjente meg igjen i det du sa om at mennene i vårt liv mener vi tenker for mye på det, og at også jeg er inne i en "mørk" periode.. Synd å høre at du har mistet.. Krysser fingrene for at vi begge snart skal få oppleve den største gaven vi kvinner kan få! Klem
lyni Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2010 Tusen takk for svar Super* og Jamima Ja, jeg har vært hos legen min,og jeg har fått beskjed om å være tålmodig. Men siden jeg har mistet en gang, og hatt en operasjon i underlivet, så kan vi muligens få hjelp litt tidligere, og det er jo bare kjempe kjekt!! Kjekt å høre om deg super* som ble gravid allerede 3 mnd etter dere bestemte dere Å til deg Jamima kjempe leit å lese om din historie. Håper 2010 vil være et lykke år for dere. Jeg hadde det slik du skreiv ,om kraftig uregelmessig mens, men det slapp taket etter et halvt år etter jeg sluttet på p-pillene. Nå får jeg kraftig mens og smerter ca. hver 3 mnd. Håper de pillene du skal ta vil rette opp syklusen din. Ja, eg tror menner er litt " det kommer når det kommer det" Men jeg tror allikevel de tenker like mye som oss, bare på en annen måte kanskje..!? Men han mannen min har sant i det at jeg tenker for mye. Det går utover nattesøvnen. drømmer om barn Tusen takk for det Jamima, Ja det var en tung når jeg mistet. Ja, jeg håper det samme, at vi vil få oppleve den største gave. Lykke til !! Å takk for svar fra dere begge to :)klem
lyni Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2010 glemte å fylle ut litt mer svar til deg super*, beklager. Hva tanker har du rundt ventetiden? Jeg tenker så masse jeg. Det er nok derfor det tar tid, ikke minst at jeg er redd jeg ikke kan få. Ønsker deg lykke til, måtte 2010 være et år for oss som har et så inderlig stort ønske å gå med baby i magen klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå