Gå til innhold

Inspirert: Jeg er litt overrasket over at det er så mange som går i joggebukse/koseklær hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig glad i å gå i joggebukse hjemme, men synes det er litt slaskete å alltid gå med det hjemme så jeg har skjerpet meg litt. Har funnet ut at tights/strømpebukse og tunika/kjole er like behagelig og mye finere. Når det er sagt er det bare min personlige mening om meg selv, hva andre går i er i grunn det samme for meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det er snø og regn blir buksene mine våte ute. Når jeg kommer hjem tar jeg da på meg tørre sløvebukser. Dvs linbukser som er løse. Det er pga komfort bare...

Jeg går aldri i joggebukser, men behagelige bukser trekker jeg i ganske ofte...

Skrevet

Hoho, jeg har i hvert fall ikke skinnsofa om det er meg du sikter til;o)

Svært så hårsåre noen av dere joggebuksetilhengere er da..:-p

Skrevet

Kler meg ofte i joggebukse hjemme, fordi det er behagelig. Bruker vanlige klær på jobb. Ungene bruker joggebukse i barnehagen fordi det er behagelig. De skal få slippe stive trange olabukser fordi de skal se "fine ut" Mer viktig at de får utfolde leken sin enn å tenke på hvordan de ser ut hele tiden. Og jeg er mektig glad jeg ikke bryr meg om hva en fisefin frue mener om det.

Skrevet

Er man utakknemlig om man ønsker seg praktiske, brukervennlige klær? (eller andre ting)

Jeg er så lei av at huset fylles opp av ting vi ikke har bruk for, og helt kvalm av å tenke på hvor mye penger som kastes bort på ræl. Jeg skulle så INDERLIG gjerne hatt en dialog med noen av de som kommer med hyppige "smågaver" til oss, og heller fått noe litt ordentlig til jul og bursdag, istedetfor alt dette rælet som "jeg så denne og den var så søt så den bare måtte jeg kjøpe". Det handler om å tilfredsstille giverens behov, og ikke om oss, men vi kommer likevel i en klam takknemlighetsgjeld pga ting vi helst skulle vært uten. Argh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...