MathildeC Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg husker faktisk ikke hva jeg betalte.... selv om det ikke er sååå lenge siden. Lurer på om det var 2000 kr. De hadde ikke andre kunder enn meg og forloveren min den dagen, men dette er en liten salong og tror de hadde ekstraåpent bare for oss.
ZamZam Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Betalte 800kr inkl sminking og prøvetime.. Satt der i tre timer, men hadde med meg to til som skulle fikse håret og sminkes da..
klg,2 boys now:) Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 jobber i salong.du får en pakke pris på prøvetime+oppsett på selve dagen + sminken.spørs vel helt på hvor du bor i landet,og hva du skal gjøre med håret.hos oss koster det ca 3000-4000 for full pakke.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jeg betalte 4000kr. Det var for håroppsett og sminke, inkludert prøvetime. Frisøren kom hjem til meg så jeg slapp det stresset med å dra frem og tilbake noe som var kjempedeilig:) Bor forresten i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå