Gå til innhold

Så underlige dere er her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei sippe skrev et angt innlegg om hvor ille det var å være deprimert med to mnd igjen til fødsel, triste greier, kan ikke si det til jordmor, stakkars meg, osv.

En annen er minst like trist, om føler seg tvunget av sin mor og sin kjæreste til å ta abort.

Den ene støtter dere, den andre viser dere fingeren. Hva er det som avgjør når empatien deres virker og ikke????

Personlig synes jeg den første var en sippe, og at nr to trengte trøst - tvert om hva dere andre som svarte syntes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du at det er de samme personene som har svart på begge?

Skrevet

Bra vi er forskjellige da.

Merkelig innlegg......

Skrevet

Fordi hun med mora har skrevet flere sutreinnlegg om dette og det virker som om hun skylder på alt og alle for sin egen situasjon. Det er leit, men hun må nok begynne å stå opp for seg selv og ta ansvar for sitt eget liv. Man kan ikke skylde alt på alle andre og grave seg ned under dyna.

Skrevet

ps. jeg har ikke svart på det innlegget med jordmora. har ikke lest det

Skrevet

Det tror jeg ikke. Jeg spør : Hva er det som gjør at du fatter empati? Det virker å være avhengig av hva den før deg har svart.

Hi

Skrevet

Den ene hadde svangerskapsdepresjon etter kjent depresjon tidligere.

Den andre oppførte seg som en drittunge som skrev mange innlegg der hun fisker etter det svaret hun vil ha og ikke tåler å høre sannheten om seg selv.

Skrevet

Hehe, det virker å gjelde alle som skriver innlegg, vi vil vel ha støtte for vårt syn.

Enig med hi, dere virker opptatte av hvilken vei vinden blåser.

Skrevet

regner med at hi er hun som skreev om mora som ikke støttet henne. hun er pissed pga ingen støtter hun her inne på anonymforumet.

Skrevet

at du kan bry deg hva vi syns om to forskjellige saker som jeg forsåvidt ikke har svart på er helt utrolig.

du virker forstyrret..

Skrevet

Du er veldig uviten HI,

har du hørt om svangerskapsdepresjon? Det er en lidelse. Hun er ikke sippete, men sliter med svangerskapsdepresjon.

Du kan google det om du vil. Du har tydeligvis mye å lære..

Skrevet

Enig med deg. Det var noen syke og slemme svar hun fikk hun som var i en trist situasjon med 2 barn og en abort på vei.

Mange som er blottet for empati her inne, virker det som, eller så har de store personlige problemer.

Skrevet

Så underlig DU er, HI.

Alle innlegg har både motgang OG støtte.

Her inne er det nemlig en hel drøss av damer og noen få menn, som er like forskjellige som du og jeg er.

Med forskjellige meninger. Og når noen spør etter meninger, får de derfor forskjellige meninger.

Og om folk legger ut innlegg her, må de også regne med å få folks meninger, selv om de ikke direkte spør om det.

Hvis man ikke vil ha andre folks meninger, har jeg et meget godt råd:

IKKE SKRIV INNLEGG HER INNE!

Skrevet

Annie 17. 26 her igjen. Jeg er ikke enig med deg i at hun ene var ei sippe. Jeg leste litt for fort.

Det er tydelig 2 personer som trengte hjelp her. og jeg synes du virker som du har litt lite empati selv, når du skriver slik, hi.

Skrevet

Vi bestemmer da hvem vi vil støtte eller ikke. Hva angår det deg HI?

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i å bli styrt av andre, iallefall. Har lite til overs for kommunisme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...