Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 hun er ikke syk.bare jeg.eller kan jeg smitte de andre barna=?
Gjest ->>- Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Klart du kan sende en frisk unge i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Et friskt barn kan da gå i barnehagen. Man tar da ikke hensyn til "kanskje smitte andre". Da kan man jo ikke bevege seg rundt her i verden:) Man kan ikke være redd for ALT mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Selvfølgelig kan du sende en frisk unge i bhg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Herregud...tulleinnlegg????????? Eller er HI bare indre smart?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Kommer vel ann på hvor syk du er, og om du orker og levere. Hvis du bare leverer og ikke er i kontakt med de andre ungene er jo ikke det noe problem. Kan ikke holder barna hjemme bare fordi noen i familien er syk i alle fall. Da kunne min vært hjemme fra barnehagen hele vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå