Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen her som har fått/har erfaring med å motta overgangsstønad opptil 2 mnd før fødsel? Er det vanskelig å få? Har søkt, men venter på svar og det kommer sikkert til å ta sin tid da de ikke hadde motatt terminbekreftelsen min i posten og mye frem og tilbake. Er 37 uker på vei, og har vært arbeidsledig gjennom hele svangerskapet. Har ikke vært samboer de siste 12 månedene og ble alene om omsorgen for en mnd siden... Håper jeg får svar snart, har seg slik at jeg har muligheten til å få en bra leilighet, men da trenger jeg penger til depositum. Det som er igjen av engangsstønaden må jeg spare til ting til babyen fremover, men tenkte at jeg kunne bruke litt av den hvis jeg har en visshet om at de pengene kommer tilbake på konto snarest. Hvis jeg får innviglet, får jeg etterbetalt alt på en gang da? Hadde satt pris på svar, vil jo egentlig ikke bruke penger jeg ikke er 100 % om jeg har, men dette er en mulighet om en billig leilighet som ikke byr seg ofte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141475389-trenger-litt-hjelp/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå