Gå til innhold

HJELP, treng råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 6 måneder baby som har mega hard avføring. Gir malt i flaskene, og det hjelper litt med tanke på at den kommer ut, men den er likevel hard. Har prøvd å trene litt med h*n, men lite funker. Gode råd trengs??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sviskemos, sviskemos, sviksemos. Funker som bare rakkern.

Skrevet

Har prøvd, og ikke funket..Flere med råd? Kanskje jeg skal prøve om igjen. Svisker var egentlig det første jeg prøvde, men det gav lite resultat.

Skrevet

Min gutt hadde også megahard avføring. Han fikk god hjelp av kiropraktor da det var full stopp over lengre tid. Ellers er det å ligge på magen til god hjelp.

Skrevet

Babyen går til fysio, og tidligere når vi har vært der så har avføringen vært så god etterpå, men nå i det siste så har alt snudd seg. Ligger mye på magen, er faktisk mye i aktivitet selv, men det er fortsatt SÅ hardt. Er nesten sånn at jeg ikke vet mine arme råd. Rumpen blir jo sår også, vasker og smører godt.

Skrevet

Har egentlig ikke noe råd, men har samme problemet. Bruker både svisker og malt, ingenting funker. Eneste som funker her er å gi han maisgrøt hver 2 dag ca, da får han bæsja. Men får han maisgrøt hele tiden så får han diare.

Skrevet

Og har merka at jeg må holde meg unna alt som har ris i seg, som for eksempel risgrøt med banan. Det får han ekstra hard mage av.

Annie over her.

Skrevet

Linsefrø som har ligget i vann noen timer?

Skrevet

aprikoser. du kan kjøpe slike som er tørket, legg dem i vann over natta, kok,mos og spis

Skrevet

går ikke det an og prøve med biola?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...