*Ønskergjerne* Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 etter en pause herfra er jeg nå tilbake med litt mer svar enn jeg har hatt på lenge... legen min tror jeg har pcos , at det er grunnen til at vi ikke har greid å bli gravide siden august 2007... begynner å bli en stund siden vi begynte å prøve nå... ikke vært gravid på denne tida og vi prøver altså på vår første... grunnen til at jeg tror jeg har pcos /at legen også var sikker på d er at jeg har en del uren hud,ikke så overvektig men d legger seg på magen, jeg har menssmerter før mensen starter, litt hårvekst for mye på bein osv... og jeg sjekket om jeg hadde el men jeg har ikke el hver mnd - ser det ut for... andre symptomer også men orker ikke ramse ned alle andre med pcos som vet hvordan jeg går videre ? skal bestille meg time hos gyn , noen å anbefale i møre-traktene ? vil pergo hjelpe meg? prøve å gå ned i vekt ? (mer enn jeg har gjort? ) andre tips å råd mottas m stor takknemlighet jeg er fortsatt positiv , vi skal jo greie det - men kanskje med hjelpemidler da jeg håper å håper. fikk TR i dag igjen jeg da,presis på dag 28... kjente murringene komme i natt sånn skikkelig-. og hele forrige uke satt jeg med ubehagelige stikninger nedi der :/ men men håper jeg får kommet til en dyktig gyn som kan hjelpe meg videre ser da lys i tunnelen da ;p andre som har vært her en stund som jeg kanskje har hatt kontakt m litt tidligere her? hvordan går d m dere ? dreamer,monca,superteam,foxi,drømme-stressless,tiril , kelini og alle de andre jeg ikke husker navnet på
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hei igjen Så fint at du har fått litt mer svar på ting!!! Håper det ordner seg nå som du kanskje vet grunnen til at dere har slitt med å få det til og så håper jeg at du får god behandling og oppfølging... Fortsatt ingen baby eller spire her i gården, men krysser fingrene og håper at det skjer i nær fremtid!! Har vel egentlig gitt litt opp nå, og tenker at det får skje når det skjer... Skal til gyn igjen nå i mars, og snakke om videre forløp, kanskje vi er kandidater til IVF eller en eller annen - annen hjelp, vi får se, det skjer jo ingenting med pergo.... så blir spennende med timen i midten av mars og se hva som kommer ut av det!!! Håper du får et kort opphold her nå da og at spiren vil sitte hos deg ganske så snart Stooooor klem fra
*Ønskergjerne* Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 Hei igjen Meg og lille snuppis Deg har jeg fulgt med på en del tidligere ja - jeg som hadde håpet du var langt inne i 1 trimester - å nesten inne i 2 Men håper du hopper over om ikke lenge uansett Du sier det ikke har hjulpe me pergo for deg - har du el av deg selv eller er d derfor du har fått pergo ? Håper egentlig at d kun er pergo som skal hjelpe på meg - hadde vært i himmelen om d ''bare'' var det liksom Jeg vil ordne meg time hos privat gyn , orker ikke gjennom så lang ventetid m henvisning fra legen min. Det orker jeg ikke nei!! Du har ikke vurdert alternative metoder ? som naturmedisin,akupunktur osv ? Jeg vil prøve dette etterhvert tenker jeg , bor bare så teit til - at sånt no må planlegges nøye med reising osv... Nei - Meg og lille snuppis - vi får be til de høyere makter om at vi også må få det til snart - at 2010 er året for oss Kanskje på denne tiden neste år har vi en liten en i armene eller iallefall inne i magen vår Spent om å høre fra de andre 'kjente' her inne også nå altså - er det noen med noe nyheter til meg ?? Nyt søndagen ,Meg og lille snupps - ny uke - nye muligheter Klem O.o Ps : hvor er du i syklus nå da ?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Hei igjen Ja, vi får be til høyere makter om at vi får en liten spire snart, hehe!! Jeg har som regel EL av meg selv, men ikke alltid og jeg fikk pergo for å forbedre eggkvalitet og stabilisere syklus (selv om den bare varierer mellom 25-35 dager). Har gått på fire doble kurer siden juli -09. Har også prøvd akupunktur uten resultat, og hormonpreparater som; bidronninggele, wild yam, babyklister og progesteronkrem... Er ellers på syklusdag 20 i dag, så bare 1 ukes tid igjen til IKM som jeg håper ikke kommer, hehe Nyt søndagen du også, og ha en riktig, riktig fin uke Vi snakkes!!! Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå