Gå til innhold

Hva gjør dere på en søndag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på skitur i sola:)

Ellers så bruker jeg søndagene til å gjøre minst mulig. Gå tur, rydde litt, besøke venner osv. Tar det etter været og som det kommer.

Søndager er herlige dager:)!!

Skrevet

Om du bor i by.Gå på museer og gallerier!

De fleste museer har tilrettelagte aktiviteter for barn på søndager.

Skrevet

Vanligvis middag hos min mann sine foreldre. Ellers så har vi venner på besøk eller er på besøk hos venner. En gang i blant er vi i lekeland.

Skrevet

Ikke så mye i dag, har begynt opppussimg av badet.

Elelrs er det å gå på besøk, ute og ake/ski, leke osv. Som oftes en bedre middag og noe kos på ettermiddagen!

Skrevet

Sover lenge, slapper av litt og rydder, venter på at sønnen min skal komme hjem fra pappan. De helgene jeg har han selv er vi stort sett på middag hos familien min på søndager :)

Skrevet

I dag sitter jeg bare å venter på tegn til fødsel! Har termin i dag, men tror ikke babyen vet dét:)

Så har jeg ryddet, støvsuget og vasket bilstolen som vi har fått festet i bilen nå. Etter mye om og men fikk vi det jammen til! Var ikke lett første gang. Og heller ikke bruksanvisning.

Ellers så er det kjempebra turvær her nå, og akebakkene er fulle. Noen griller og kjøre snøscooter. Håper ungen kan komme ut nå, så jeg kan ake på traktordekk snart:D Er lenge siden jeg har hatt denne barnlige gleden med vinter, men så er det lenge siden vi har hatt en så flott vinter nå..

Skrevet

Har vært i stallen og måkket, og sitter nå nydusjet (og nypult..hehe) foran dataen.. Skal snart begynne med middagen, må bare slappe av litt! :)

Skrevet

Aketur/skitur/sykkeltur/gåtur, besøker åpen gård, piknik, baker boller, bare leker i hagen eller inne, drar på besøk.

Skrevet

Vi pleier å gå en tur med ungene, lage bedre og mer tidkrevende middag, enn hva vi gjør i uka. Vi rydder og vasker også litt i huset.

Lørdager reiser vi ofte inn til byen for å handle litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...