Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Har gitt inn for presset og meldt meg inn, men vil jo ikke at alle skal vite alt om meg allikevel... SettingsApplications and Websites Applications and Websites What your friends can share about you through applications and websites When your friend visits a Facebook-enhanced application or website, they may want to share certain information to make the experience more social. For example, a greeting card application may use your birthday information to prompt your friend to send a card. If your friend uses an application that you do not use, you can control what types of information the application can access. Please note that applications will always be able to access your publicly available information (Name, Profile Picture, Gender, Current City, Networks, Friend List, and Pages) and information that is visible to Everyone. Personal info (activities, interests, etc.) Status updates Online presence Website Family and relationship Education and work My videos My links My notes My photos Photos and videos of me About me My birthday My hometown My religious and political views SPørsmålet er: Hvis jeg haker av holder jeg det privat da? Eller skal jeg ikke hake av i boksene nedover?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 For det første: Velg norsk facebook. Og så velger du kun venner hele veien, under private opplysninger om deg selv. Du velger selv hva som skal vises. Selv på det du nevner her.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Takk, alt det andre har jeg satt på kunn venner.. Det er jo liksom dems feil at jeg er der... Det var mye enklere i gamle dager--
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Du kan jo se hva andre ser når du velger visning av profil. Finner du det?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Jepp, og nå var det helt anonymt! *phuuu* Synes ikke det er så gøy at andre på død og liv skal ha med seg når jeg var på do sist... Takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå