Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er litt innepå vw touran eller vw tiguan:-) Tiguan er litt mindre da:-) De bruker ca null bensin/diesel, å det er jo et pluss:-p Ellers ville jeg kjøpt audi Q5 eller Q7:-) Fiiine biler;-)
Gjøkeredet③ Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Vi har BMW X5 og er veldig fornøyde:o)
ღMadame_mim ღ Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes Nissan X-trail er veldig fin... Eneste jeg synes er så dumt med disse SUVene er at det er så lite bagasjeplass! Med to hunder og en baby så tenker jeg det blir en nyere caravelle eller noe slikt på oss neste gang vi skal ha bil. Nå så har vi en vanlig stasjonsvogn...
Vesle mor Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Vi har en Toyota Land C. som vi er super fornøyd med. Kjempe god bagasje plass og veldig romslig inni også. Ligger kjempe godt på veien om vinteren og.
Trojan Horse Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Vi har kjøpt VW Touran. Den er super! God å kjøre, masse bagasjeplass, og god plass til alle. Den er liksom stor uten å være det... Bruker lite drivstoff! Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå