Gå til innhold

Penisstørrelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, bananoheaven.. :) Men jeg er helt enig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ta til takke....

Jeg er mann, og ville foreslått følgende (hvis det var min som var litt liten) for kjæreseten:

Du slikker/suger meg, og jeg opererer en STOR dildo for deg.

Skrevet

Lengden spiller jo liten rolle så sant den ikke er kortere enn 10 cm. Tykkelsen er mye viktigere enn lengde. Det hjelper ikke med en som er 20 cm lang når den er blyanttynn.

Skrevet

Vet dere, jeg aaaaner ikke hvor stor min mann sin er. Og det har jeg aldri tenkt på å finne utav heller, for det KJENNES helt perfekt ut. Og det må da være det som betyr noe, ikke et _tall_ som egentlig ikke sier noenting.

Skrevet

Nå virker jeg vel helt på jordet, men hva er en banankuk? En kuk formet som en banan?

Skrevet

min kjære forlovede har 17 fantastiske cm, vi har et fantastisk sexliv og det tror jeg vi ville hatt om han hadde 13cm også. Han kjenner meg og leser meg perfekt og det er det viktigste.

Skrevet

Jeg har vært sammen med en som hadde ei monsterkølle på sikkert 22 cm,og den var feit som f...men fyyy det gjorde vondt,kunne ikke ri han,eller bli tatt bakfra. Og når vi hadde misjonærsex så måtte jeg holde igjen på hoftene hans for å ikke få hele staken. Grusomt!

Nå er jeg forlovet med verdens beste mann som sikkert ikke har mer enn ca 13/14 men guuud så mye bedre å kunne bruke hele staken i alle mulige stillinger,og jeg er ei av de som vet hvor dette magiske g-punktet er og kommer alltid hvertfall 2 ganger når vi har sex for han treffer akkurat!:)

Så til dere som har "monster-menn",bra for dere. Men hadde aldri bytta uut min "lille" mot NOE:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...