Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Skulle faktisk ønske kjæresten hadde større penis ja... Den er 15, og jeg synes den er litt for liten...Men, man får vel takke til det man har;) Flere som har det sånn? Hehe.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Tjanei.. Når jeg ser på den når den ikke er erigert tenker jeg "that's it?!" Men har ingen problemer når vi har sex
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Min man sin penis er ca 15 , jeg er storfornøyd med den jeg Har vært sammen med både de som har større og mindre men synes min mann sin er perfekt :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 jeg har en gutt som er født med mikropenis..er så redd for mobbing å at han vil slite siden.ikke lett for en gutt med liten tiss.og han kan jo ikke noe for det.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Hva mener du med at han er født med micropenis? Hvor gammel er han? Har en lege stilt "diagnosen"? Lurer fordi jeg har en niåring med veldig liten tiss... Toåringen sin er større.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Penis til mannen min er bare ca 13 cm i erigert tilstand, og når den er slapp ser den nesten ut som en litt tykk barnepenis. Kjempekort! Men jeg har aldri noensinne savnet så mye som en centimeter- har et fantastisk sexliv på absolutt alle måter og alle plan, og har sex oftere enn noen andre jeg vet om. ELSKER penisen hans!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Ja her har leger stilt diagnose.Han har tiss som en knapp.Han har prøvd testo behandling uten særlig effekt nå vurderer legene sprøyte behandling..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Du som har en sønn med mikropenis; mobber selvsagt ikke kjæresten! Vi har et godt sexliv og det er ikke noe problem med det, men rent estetisk (vet det er ganske barnslig) kunne den gjerne vært litt større. Nevner selvsagt ikke dette for han, og finner ikke på å si noe som at den er "liten"! Hadde jeg heller ikke gjort om jeg hadde møtt noen med mikropenis! Skjønner at du bekymrer deg, håper det hjelper med sprøytebehandling!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 ca 20cm. Tykk er den også....Meeeegen fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er ganske trang selv, så er sjeleglad for at jeg fant en med en fin en på ca 15 cm Perfekt! Endelig kan jeg nyte sex uten at det blir vondt!!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Den dagen størrelsen på penis er det viktigste i et forhold, den dagen bør du revurdere din egen virkelighetsoppfatning av hva kjærlighet egentlig er. Mannen min har en sværing. Men det betyr veldig lite i forhold til alt mulig annet. Jeg tenker ikke over det i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Jeg foretrekker små fremfor store. De store gjør bare vondt. Er jo også teknikken det kommer an på, ikke det at den er stor. I hvert fall er det sånn for min del.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Noe jeg synes er veldig rart her på DIB, er at dette med penis størrelse har vært noen innlegg om fra tid til annen. Det rare er at det virker som 80 % av damene på DIB har type eller mann med minst 20 cm penis Må være spesielle dere damer da gjennomsnittet i norden er 14-15 cm. Undrene Alenemor
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 Jaaaaa størrelsen har alt og si, teknikk spiller overhodet ingenting hvis han har liten tiss. Samboeren min ligger heldigvis over gjennomsnittet og har i tillegg en piercing som gjør det ekstra deilig... Han er perfekt:))))
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #16 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har ikke pleid å måle mine menns peniser. Men har trukket en gammel konklusjon om igjen - det er ikke størrelsen det kommer an på! Teknikk og formen er viktigere. Banankuker er bra! En av de beste jeg har hatt, hadde liten banankuk. Bananoheaven!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor skulle vi ikke kunne diskutere størrelsen på penis? Tror dere helt ærlig at menn ikke diskuterer puppestørelsene våre? Og andre mål? For ikke å snakke om egen penis? En skikkelig penis skal ha en viss størrelse, og for min del bør de være over 18 cm og ikke for tynne. Mannen min sin er 16 i omkrets, og kan være litt i største laget, men med glidekrem går det fint!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #18 Skrevet 21. februar 2010 Merkelig at alenemor lenger opp sier at 80 % her sier de har menn med penser over snittet, da de fleste i denne tråden sier de har menn med ca 15-18 cm? Det er jo normalen. Min samboer har en lang penis, på 23 cm. Vi har ofte og deilig sex, men dessverre er den i lengste laget. Har hatt kjærester som har hatt rundt 18 cm, og det er vel akkurat passe. Tykkelsen er flott, formen perfekt, men lengden gjør at jeg får støtsmerter og blødninger i visse stillinger så vi må passe litt på. Har ikke opplevd dette med andre elskere (jada, har spurt lege og har ikke chlamydia eller andre ting som kan forårsake blødning. Legen sa at støt langt inn kan få slimhinnene til å blø). 16 cm i omkrets hørtes forresten stort ut, til hun over her
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #19 Skrevet 21. februar 2010 Kanskje hi og andre som føler det sånn bør stramme opp litt nedentil,kanskje du da kjenner han bedre?Lett å bli slapp vettu
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. februar 2010 #20 Skrevet 21. februar 2010 wæææ 23 cm!! hjelp! d der jo litt kortere enn en linjal...hehehe her får jeg ikke måle min sin, men tenker kanskje 16-17. super fornøyd:):) 16 var en tjukk pølse ja, skjønner du trener litt glidehjelp
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 21. februar 2010 #21 Skrevet 21. februar 2010 hahaha så flaut! jeg er den eneste som ikke er anonym... d tenkte jeg virkelig ikke over,,, jaja.. godt mannen min ikke vet
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #22 Skrevet 21. februar 2010 Til 20:07 Jeg snakket ikke bare om denne tråden men lign tråder som har vært her tidligere også . Det jeg synes er rart at så utrolig mange her har så ekstremt lange . Og gjennomsnittet av peniser 14-16 cm http://www.forskning.no/artikler/2007/mai/1180614723.29
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #23 Skrevet 21. februar 2010 skjønner deg godt jeg.. min eks hadde den størrelsen, og det kan ikke sammenlignes med min samboer som ligger rundt 19-20 cm. Helt perfekt! Å den er like tjukk som jeg er rundt håndleddet Komisk!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #24 Skrevet 21. februar 2010 23 cm??? Den hadde ikke jeg sluppet i nærheten av meg engang! Det er alt for stort, og ville bare gjort vanvittig vondt. Nei, takke meg til de mindre mer normale.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #25 Skrevet 21. februar 2010 Jeg har også en sønn med en liten penis. Og pappan har en veldig liten. Går det automatisk i arv? Vil jo heller ikke at gutten skal slite med det når han blir større...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå