Gå til innhold

Mammaklær i store størrelser...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 29 og ca 7 uker på vei med mitt første barn. Har prøvd lenge, er supernervøs for at det skal gå galt, men tenker positivt og håper!! Jeg veier ca 100 kg og er spent på hvor mye jeg vil gå opp under graviditeten. Jeg har allerede merket at puppene vokser; det er litt problematisk da jeg bruker str 85 G/H.... Hvor store BH-er får man tak i? Er det noe gjennomsnitt for hvor mye stor jenter legger på seg? Og hvor får jeg tak i mammaklær i min størrelse når den tid kommer?? Håper noen kan svare på noe av dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På www.underverker.no har de store BH'er. Ser de har BH i str 105D, og andre størrelser opp til J cup. F eks Amme-bh fra Abecita (Linnéa). Jeg har handlet via siden deres et par ganger og er veldig fornøyd med leveringstid og muligheten for retur!

Lykke til!

Skrevet

Aller først; gratulerer!

Sånn generelt så tror jeg ikke egentlig det er ønskelig at vi store damer skal legge på oss særlig i det hele tatt. Kun få kilo... Det går helt fint med et sunt kosthold og litt mosjon nå og da. Jeg har prøvd :-)

Jeg har fått tak i mammabukse i stretch- stoff på en spesialbutikk for store størrelser. Deilig! Måtte ha den etter uke 14, da klarte jeg ikke lenger presset på magen fra de vanlige biksene mine. Utenom bukse så kjøper jeg ikke spesielle mammaklær. Kjøper tunika og løse klær i store størrelser (str jeg vanligvis bruker) og det holder fint.

Hvor du får tak i store mammabukser kommer an å hvor du bor... Sikkert noen som kan hjelpe deg hvis du skriver det her. Jeg ønsket ikke å bestille på nett, har nesten bare dårlige erfaringer med det. Men kanskje andre har andre opplevelser.

Skrevet

Jeg har god erfaring med ellos. Ikke mammaklær, men plus size. Jeg la desverre på meg 34 kg i mitt sv.skap. Men det var pga sv.skapsforgiftning. Uten den tipper jeg at jeg hadde gått opp ca 15 kg. Det er ganske gj.snitt av hva man pleier å gå opp som gravid tror jeg.

Masse lykke til:-)

Skrevet

Jeg veier 104 kg, har lagt på meg 2 kg til nå i svangerskapet og er i uke 30. Magen er blitt stor, selv om det er kun 2 kg ekstra på meg. Det er deilig med mamma-buksene som en kan dra over magen. Jeg har kjøpt det meste på H&M str XL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...