Gå til innhold

Dere bloggere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva blogger dere om og hvorfor gjør dere det?

Jeg har begynt å blogge litt, men har enda ikke funnet "min retning" hvis jeg kan si det sånn.. Det blir litt slik og litt sånn. Og litt dann og litt vann.

Men fytti for en tidkrevende hobby! Håper det er mest nå i startfasen at det går så mye tid. Leser så veldig mange blogger for tiden for å se hva som finnes.

Grunnen til at jeg startet var vel fordi det så spennende ut. Samtidig så syns jeg det er litt skummelt. Paranoian min kommer å tar meg litt ;) hehe.. Derfor er det ingen bekjente, utenom samboeren min, som vet bloggadressen min. Selv om det verken står noe personlig eller "hemmelig" der. Kanskje når jeg blir litt "varmere i trøya" at jeg forteller andre om den også :)

Så, hva slags blogger har dere og hvorfor blogger dere?

Ü

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blogger om barneutstyr og -klær, fordi jeg synes sånt er kjempegøy! Blogger fordi jeg synes det er gøy å følge med på hva som finnes av utstyr, og så er det gøy å dele erfaringer; bomkjøp og kupp ;)

Skrevet

Jeg blogger mest om hverdagen min, jeg er nok til tider personlig men det er en fin plass å skrive om hva som skjer.

Jeg tror også jeg har et vidt spekter for det er mye jeg intresserer meg for, hår og hudpleie, miljø, håndarbeid, barna, matlaging osv.

Jeg har også tatt en vektoperasjon nå nettopp som jeg skriver litt om.

Jeg blogger fordi det er artig, jeg liker å skrive og det er en fin måte for familien som bor langt borte å følge med på hva som skjer.

Skrevet

Jeg begynte da jeg flyttet fra Oslo, i 2007, og hadde lyst til å dele mine opplevelser fra nord-norge og "Huset i Skogen" med vennene mine i Oslo. Og så liker jeg å skrive og har fortsatt å blogge siden det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...