Gå til innhold

Søte jentenavn!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det tenkte jeg også på, siden navnet er i seg selv ganske hardt. Men glad for at andre mener det jeg:) Elsker søte navn:)

Jeg mente ikke at Rebecca og Katharina ikke er fine navn, jeg kunne brukt begge på min egen datter, men jeg syns de (i likhet med Adriana), er ganske ''harde''.. Tror det er fordi de inneholder bokstaven R som jeg syns er en HARD bokstav ;)

Jeg har alltid tenkt på Katharina som et søtt jålenavn, vet ikke hvorfor... Søsteren min heter Cathrine som jo er en litt enklere variant, jeg har derfor alltid vært mest vant til denne så det er kanskje derfor, Dessuten forbinder jeg det med Katharina With, som jo drev en ganske feminin idrett. Jeg synes Katharina er et veldig fint navn, men har som sagt alltid tenkt på det som søtt.

Rebekka har jeg egentlig aldri likt, pappa ville jeg skulle hete dette og jeg er VELDIG glad han ike fikk gjennomslag. Er veldig fornøyd med mitt 3-i-klassen-med-samme-navn navn fremfor dette! Minner meg om ei bortskjemt, søt, rosa prinsesse-jente. Derfor på min søt- liste ;)

Adriana ser jeg derimot på som tøft og mer maskulint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...